Facebook data

1
Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip
#56678 Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

HAHAHAHA!!!

Har du bytt blöjor på gamla, eller plockat upp burkar med mat i hyllor, eller kanske något lurendrejeri??? VA!!? VA!!???

Själv utnyttjade jag det faktum under högkonjukturen att en femtioörings metallvärde var 1,50 kr!!
Byggde en hemmagjord masugn och smälte ner skiten och hällde i cylinderformar som jag sen kapade i enkilos klumpar.
Sålde till kineserna!!
Gjorde en vinst på 50 öre per femtioöring efter alla omkostnader!

Tjänade c:a 200 000kr efter skatt...

Så nu vet ni vart alla femtioöringar har tagit vägen... LOOOOOOOSERS HAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Och bara så att ni vet... nu är priserna nere sådet lönar sig inte längre HAHAHAHAHAHA!!! tooooo late!! LOOOOOOSERS!!!!!

hehehehehe......

Logga in för att svara
#56679 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ungefär så här gick det till när jag berättade min idé för min kurdiske polare " Kråkan " kallad. Han hjälpte mig sedan att såga itu cylindrarna. Han är väldigt duktig på att handsåga med precision..

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=01da1ce2bc2c309e3a200f0caf1a84a6

Logga in för att svara
#56687 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Coolt:woohoo: (Citat Vikto,,r,,? ) Näh, nu när jag kanske ska,,,,så,,,,,(Man kan skriva en massa mellan raderna,,,) Okidoki,,,,,

Logga in för att svara
#56732 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Att köra HD med skit i tanken mellan Svea o Norge e inte lika hett som...
www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f1e747f7c2dd932a2bb3e9ecde9e3c3c
hehe

Logga in för att svara
#56733 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

hum... för oinvigda kan det lukta lite incest om filmen men så e icke fallet...

Logga in för att svara
#56737 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

HAHAHA Giggolo Diggilo!!

Logga in för att svara
#56780 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Jag skickade en jävla massa SMS till surfare, skatare och snowboard-åkare. Muhah ha ha ha haaaa

Logga in för att svara
#56792 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ants skrev:
Jag skickade en jävla massa SMS till surfare, skatare och snowboard-åkare. Muhah ha ha ha haaaa

MOOOOUHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#56796 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

jag stog pa en stege 10 meter upp i luften a kladdade med pensel a roller a kollade pa utsikten over glaciarerna i Stryn...
helt underbart forutom olycksrisken!

asa va jag pa en o i norraste norge a klattrade runt pa en gasanlaggning a satte upp sma skyltar med sma texter, oxa underbart forutom det konstanta morkret och vindarna med isbitar i!

Logga in för att svara
#56824 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste su 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Mäds
graphgraph

Jag satte ihop en surftävling i mölle och blåste alla andra arrangörer på anmälningsavgiften! HA!

Logga in för att svara
#56869 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Mange
graphgraph

hor och ocker

Logga in för att svara
#56879 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Jag sålde glass och gräs vid sidan om..

Logga in för att svara
#56885 Svar: Hur tjänade du ihop till din senaste surftrip 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Obie skrev:
Jag sålde glass och gräs vid sidan om..

Vilket sålde mest??eller vilket tjänade du mest på?????

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!