Facebook data

1
Frankrike ett år m språkstudier och surf ?
#56993 Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hallåj

Någon som varit i Frankrike och pluggat franska och samtidigt haft nära till stranden och surfet?

Var?

Logga in för att svara
#56994 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Liinus skrev:
Hallåj

Någon som varit i Frankrike och pluggat franska och samtidigt haft nära till stranden och surfet?

Var?

Nar jag gick i hogstadiet akte all coola kids pa sandaringa STS sprakresa till Brighton. Brighton ar aven englands homostad, fast det visste jag inte forran senare. Och troligtvis inte de coola kidsen ocksa.

De brukade ha sandar cool STS skolvaska och brukade alltid hanglat med engelsman vid namn Colin, vem ar denna colin och vad han gor nu, kan nagon svara mig pa detta?

Logga in för att svara
#57005 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

joecool
graphgraph

När jag var ung åkte fanns det minsann inte en massa lyx såsom språkresor och surf och sånt.
Då åt man barkbröd och höll käften.

Logga in för att svara
#57012 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Men Nerds, var lite seriööööösa nu då va. Jag menar allvar.

Logga in för att svara
#57025 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

google är fantastiskt:

www.learnfrenchandsurf.com/

allvarligt, lär ju finnas massor av möjligheter bara att söka lite! privatlektioner, skolor osv.

Logga in för att svara
#57054 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Fantaaaaaastiskt!

Logga in för att svara
#57061 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

hejja internet!!!

Logga in för att svara
#57075 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Dupek
graphgraph

Liinus skrev:
Men Nerds, var lite seriööööösa nu då va. Jag menar allvar.

ja visst ere jobbigt när man ställer en seriös fråga och man bara får massa blajsvar???

Logga in för att svara
#57233 Svar: Frankrike ett år m språkstudier och surf ? 16 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Eller så inser man att det här är SURFSVERIGE!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!