hej...sverre..du e gädda. å jag e fisk...va blir .vi då...............vi ...två............och. .nå gra .få .............. roling .stones..........to yuo............. be free ..........man..
Willy skrev: Sjunger du allting du säger? Shit, du borde ha nån typ utav ljudinspelnings-lägga-upp-inlägg-grej så att man får höra melodierna i dina inlägg.
Jag tycker mig kunna få fram, med tanke på mellanrummen, att det är den här melodin:
Inte en chans. Jag tror det är mycket rockigare, mer åt The Who eller Led Zeppelin eller tom tidig Rolling Stones. Progressiv rock utan att vara proggrock.
viktor m skrev: varför...........,,,,massa....,,,,......---......punkter....,,,,,,,,,och---.,,,,,,skit....,,,,,,,,,mällan..,, ,.........orden? ....,,,,,
varför regnar det så sällan i Gobiöknen?
Vi söker alltid en mening i allting.... utan att då förstå att i det mest meningslösa finns det mest meningsfulla!!!
Vi måste acceptera jimjim för den han är .... utan massa ifrågasättande viktor m!!
BOS accepting peoples diversity since fucking ages back
Don't blame the burger.. all you gotta do is lift more weights. I can chow down 3 double doubles from IN&OUT and I have no problems surfing all day. Next time stay there longer so your body can acclimate to the masses of energy you can harvest from the food. Hope you had good surf man! WOO HOO!! and welcome back home!
sverre skrev: viktor m skrev: varför...........,,,,massa....,,,,......---......punkter....,,,,,,,,,och---.,,,,,,skit....,,,,,,,,,mällan..,, ,.........orden? ....,,,,,
Vi söker alltid en mening i allting.... utan att då förstå att i det mest meningslösa finns det mest meningsfulla!!!
Vi måste acceptera jimjim för den han är .... utan massa ifrågasättande viktor m!!
Bsolen lyser även på gobi öken...tanks .man ...... [img] :woohoo: :woohoo:
jimjim skrev: sverre skrev: viktor m skrev: varför...........,,,,massa....,,,,......---......punkter....,,,,,,,,,och---.,,,,,,skit....,,,,,,,,,mällan..,, ,.........orden? ....,,,,,
Bsolen lyser även på gobi öken...tanks .man ...... [img] :woohoo: :woohoo: