Facebook data

1
Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In
#57320 Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

donesien som snäppet under medelgod långboardare, vart tar man vägen om man vill ha bra vågor utan för mycket folk samt en altför lång utpaddling. Har bläddrat i Storm rider guide samt varit inne på Wannasurf och ett antal andra ställen och just nu känns det som att jag klivit rätt in i dimman. Vore kanon om någon som varit i Indonesien skulle kunna komma med lite tips.

Logga in för att svara
#57321 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Medewi på Bali är en loooooooooong looooooooooongboardvåg....
long hair
long life
long board
long wave
long MAMMA!

Logga in för att svara
#57328 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Du lyckades träffa den enda lååååångboard vågen jag känner till, tänkte lägga 1 vecka på Medewi och 5 veckor någon annan stans och då helst inte på typ Kuta.

Logga in för att svara
#57329 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Beror ju på vad man menar med longboard våg, har surfat en del olika ställen på Bali, men den mest klassiska vågen är Medewi som Sverre säger. 400 meter rides när den är bra och gillar set upen med restaurangen och kunna ta en milk shake för 3-4 kr och kolla ut på vågorna...

Sen beror det ju på när på året man åker dit om vinden ligger rätt för väst eller ostkusten också...

Annars kanske du ska kolla in Lombok också?

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#57336 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

tänkte åka i slutet av juli med hemfärd i början av augusti. Har kollat Lombok, någon som känner till Ekas?

Logga in för att svara
#57390 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Medewi på Bali
Inside å Outside Gerupuk, Lombok med risk förr svennecrowd

Logga in för att svara
#57405 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

surfat Outside Ekas ganska stort, o de e inget mördarbryt men ingen longboardvåg... inside ekas va lite mindre när jag surfa där o ganska snäll....men har för mig att den kan bli rätt heavy?...fast vet ej!

Middles, ute brevid kuta reef plockar väldigt bra..men lite snällare än många balibryt.....

Logga in för att svara
#57433 Svar: Ok, om man nu bestämt sig för att åka till In 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Tack för att ni kommit med jysta idér.

/Thomas

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!