Facebook data

1
Surf-år någonstans?
#57344 Surf-år någonstans? 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

ReStacks
graphgraph

Tänkte försöka få ihop ett surfår någonstans i världen efter studenten. Vet dock inte vart. Inte europa iaf! Jag är nybörjare men tänkte satsa fullt ut på att äga sönder i sommar i Biarritz under iaf några veckor.
Iallafall så har jag inget jobb eller så och inga pengar, är det lätt att få jobb utomlands om man bara kan ta sig runt på engelska? Min spanska är världelös, samma med franskan. OM man nu får jobb, vad skulle fungera att kombinera med surf om man vill köra så mycket som möjligt? Hur hittar man billigt boende och jobb btw? Eh...
Aa jag är verkligen ute och cyklar nu så ni får hjälpa till!

Logga in för att svara
#57345 Svar: Surf-år någonstans? 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Australien work visa!!!
You go girl!!!

Logga in för att svara
#57365 Svar: Surf-år någonstans? 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

jag ahde satsat pa nya zeeland. latt att fa jobb specielt pa farm. hittar du ratt farm sa kan du ha 10 mils kustremsa for dig sjalv. plus att man bor gratis , gratis mat ( du far oftas slakta sjalv) och tjanar ratt bra...

Logga in för att svara
#57373 Svar: Surf-år någonstans? 16 år, 1 månad sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

ReStacks skrev:

Iallafall så har jag inget jobb eller så och inga pengar, är det lätt att få jobb utomlands om man bara kan ta sig runt på engelska? Min spanska är världelös, samma med franskan. OM man nu får jobb, vad skulle fungera att kombinera med surf om man vill köra så mycket som möjligt? Hur hittar man billigt boende och jobb btw? Eh...
Aa jag är verkligen ute och cyklar nu så ni får hjälpa till!

En bra start på ditt CV tycker jag. Det kommer nog att hagla jobberbjudanden över dig...

Som sagt, working holiday måste väl vara det enklaste alternativet.

Logga in för att svara
#57706 Svar: Surf-år någonstans? 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Kom igen nu för fan surfers!!!
Ge en ung drömmande tjej lite inspiration va!!!

BOS helping people out since 2007

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!