Facebook data

1
Finns det några surfare med på Robinson tro?
#57498 Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Snart är det återigen dax för tv-programmet Robinson. Jag har funderat på några saker.

Vet du vilken ö som tv-programmet spelas in? du kanske t.o.m har varit där
Vet du om det finns någon surfare med som deltagare som bara är med för att få mycket surftid och samtidigt vara med i tv?

Logga in för att svara
#57501 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

FINNS Robinson fortfarande

Logga in för att svara
#57502 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elin släng ut den där fyrkantiga apparaten omedelbart....

Logga in för att svara
#57507 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

skulle varit sverre om nån

Logga in för att svara
#57511 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

det där har jag funderat jävligt mycket på!

förut gick i alla fall robinson i filippinerna, och där finns det ju bra med surf helt klart, ingen nyhet direkt. jag hat alltid tänkt att skulle jag var med, då skulle jag minsann ta med brädan som personlig pryl, sen bara göra vad alla säger åt mig och vara skitsnäll mot alla så man aldrig blir utröstad, och kan bara hänga och surfa halva dagarna. klart att senare i programmet kommer det massa svåra utmaningar och tävlingar, men några veckors gratis surf hade ju varit värt det.

frågan är - ligger ön dom är på för skyddad? jag vill minnas att jag aldrig såg någon brytande våg när jag kollade på programmet. de kanske lägger tävlingen därför att stora swell inte ska paja deras båtar etc? eller har dom det på off season? och om inte, varför hade aldrig någon som var med tagit med en bräda? så många frågor, så få svar.

Logga in för att svara
#57513 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

ja å en polare prata om de i onsdags, man skulle söka å bara bli värsta "hippien" å bygga sig en jävla bräda där å glida omkring
sen hade man kommit hem å kunnat få vilken brud som helst å alla tyckt man va skit cool
ungefär lite som robinson robban fast åt andra hållet

Logga in för att svara
#57515 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

freddan skrev:
ja å en polare prata om de i onsdags, man skulle söka å bara bli värsta "hippien" å bygga sig en jävla bräda där å glida omkring
sen hade man kommit hem å kunnat få vilken brud som helst å alla tyckt man va skit cool

Men varför sökte du inte då?

Logga in för att svara
#57519 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Finns det folk som kramar brädor på HM-affischer så är det bara en tidsfråga innan det finns dylika posörer på robinson-ön också.

Eller var surfing bara en fluga?

Logga in för att svara
#57521 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

shark_feeder skrev:
Finns det folk som kramar brädor på HM-affischer så är det bara en tidsfråga innan det finns dylika posörer på robinson-ön också.

jag hoppas att det är bara en fluga

Logga in för att svara
#57534 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
freddan skrev:

Men varför sökte du inte då?

för just då hade ja en flickvän å hade inget å förlora vettu

Logga in för att svara
#57626 Svar: Finns det några surfare med på Robinson 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

eldavido
graphgraph

SharkBoy skrev:
shark_feeder skrev:

jag hoppas att det är bara en fluga

www.surfingsucksdonttryit.net

Logga in för att svara
#57653 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Surfing är alltid en sommarfluga för HM-kataloger..

Logga in för att svara
#59729 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jag har nu sett några avsnitt och ingen medverkande har pratat något surfigt än. Det har mest varit matprat o överlevnads snack där.

Senaste avsnittet det som sändes i lördags (25/4) hade en Robinson tävling som verkligen passade för surfares balans. Jag syftar på Balansflotten den där uppgiften som var att balansera på en kvadratisk träflotte under längst tid.

Han som vann kanske tidigare har testat surfing.

tv4play.se/noje_och_humor/robinson?videoId=1.967473&renderingdepartment=2.34564

Logga in för att svara
#61201 Svar: Finns det några surfare med på Robinson tro? 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Jag har nu sett några avsnitt och ingen medverkande har pratat något surfigt än. Det har mest varit matprat o överlevnads snack där.

Senaste avsnittet det som sändes i lördags (25/4) hade en Robinson tävling som verkligen passade för surfares balans. Jag syftar på Balansflotten den där uppgiften som var att balansera på en kvadratisk träflotte under längst tid.

Han som vann kanske tidigare har testat surfing.

tv4play.se/noje_och_humor/robinson?videoId=1.967473&renderingdepartment=2.34564

Synd att Lucas åkte ut. Han hade ju så bra surfbalans.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!