Facebook data

1
Svenskt surfproffs
#57557 Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Jag är rätt kass på att surfa. Nu efter att jag fyllde 30 har jag efter många år till slut bestämt mig för att säga upp mig från ett "bra" jobb och satsa allt på en surfkarriär. Jag har ett genomtänkt träningsprogram och siktar på att nå touren inom en femårsperiod. Jag kommer att köra mycket yoga, pilates och mental träning samt studera filmer. Jag har bokat en surfcoach på Lanzarote som tränat olika landslag tidigare. Någon som har erfarenhet av detta sen tidigare? För och nackdelar samt tips tas vänligen emot.

tack på förhand!

Logga in för att svara
#57558 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

no you are doing everything right, make sure to grow long blond hair, wear some puka shells and throw the shaka sign a lot

Logga in för att svara
#57562 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Rekommenderar mer otydliga surfformer, dar du har mindre konkurens. T.ex. Kneeboard & Tandemsurfning.

Logga in för att svara
#57563 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ta aldrig uppehåll från din träning. Om du hoppar över 2veckors träning på ett helt år så är det kört och du måste börja om.
Träna upp din balans genom att blunda när du surfar .

Logga in för att svara
#57565 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Har vi gatt varvet runt nu?...har sverres ironi genom aren framtvingat en ny forum personlighet...namligen sverres motsvarighet; en arlig kristen tjej, som troligtvis har ordnade boendeformer, regelbunden inkomst och ar monogam?

In Å¡āʾ Allāh

Logga in för att svara
#57572 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Hahahhaha, fan va gött!!!!!!! Go Castorn! Appråpå Andiss analys av forumpersonlighetsläget så vet jag ej om den stämmer. Elin Nybörjaren luktar Aisha på nåt sätt...

Logga in för att svara
#57573 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Tack för vänliga svar samt uppmuntran!

Tyvärr måste jag meddela att jag har lagt proffssatsningen på is för tillfället. Allt kändes ju bra igår med några öl innan för västen. Men såhär dagen efter känns det hela tämligen orealistiskt. Sen har jag ju räkningar och hyra att betala och det lär ju ta ett tag innan pengarna rullar in från touren.

Elin: Vet du om Surfing the nations erbjuder någon form av rehabiliteringsprogram för trettioårskrisande surfare med brustna proffsdrömmar? Har iofs alltid sett på mig själv som mer utav en satanist, men finns det hjälp att få från herren jesus kristus så är den välkommen i denna svåra stund.

Hang loose...

Logga in för att svara
#57575 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Castorn skrev:
Jag är rätt kass på att surfa. Nu efter att jag fyllde 30 har jag efter många år till slut bestämt mig för att säga upp mig från ett "bra" jobb och satsa allt på en surfkarriär. Jag har ett genomtänkt träningsprogram och siktar på att nå touren inom en femårsperiod. Jag kommer att köra mycket yoga, pilates och mental träning samt studera filmer. Jag har bokat en surfcoach på Lanzarote som tränat olika landslag tidigare. Någon som har erfarenhet av detta sen tidigare? För och nackdelar samt tips tas vänligen emot.

tack på förhand!

Grattis på födelsedagen!

Logga in för att svara
#57591 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Castorn skrev:
Tack för vänliga svar samt uppmuntran!

Tyvärr måste jag meddela att jag har lagt proffssatsningen på is för tillfället. Allt kändes ju bra igår med några öl innan för västen. Men såhär dagen efter känns det hela tämligen orealistiskt. Sen har jag ju räkningar och hyra att betala och det lär ju ta ett tag innan pengarna rullar in från touren.

Elin: Vet du om Surfing the nations erbjuder någon form av rehabiliteringsprogram för trettioårskrisande surfare med brustna proffsdrömmar? Har iofs alltid sett på mig själv som mer utav en satanist, men finns det hjälp att få från herren jesus kristus så är den välkommen i denna svåra stund.

Hang loose...

Jag ska kolla med mina kontakter om även du passar in i STN, jag vill ju inte att du ger upp härlig surf på grund av någon kris. Jag återkommer...

Logga in för att svara
#57622 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

You go girl ! ! *snap*

Logga in för att svara
#57625 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

ta ,rätt våg.. vi .ser...,.dig....

Logga in för att svara
#57647 Svar: Svenskt surfproffs 16 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Åh herre. Jag trodde ärligt att du menade allvar Castorn. Shit.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!