Facebook data

1
Blir sa javla trott
#57897 Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

pa alla dessa javla skriverier om hajattacker och haj invationer. racker det inte redan med att alla javla hajen filmerna skrammer upp folk.

jag menar hajar ar ett av dom viktigaste djuren i haven utan dom overbefolkas oceanerna och till slut dor allt dar med.

ar sa jakla irretarad pa aftonbladet just nu sa jag kommer inte pa vad jag skall skriva...

Logga in för att svara
#57900 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag kan hjälpa dig:

Aftonblads journalister är en samling inoljade sparkade fjollor från hänt i veckan med brattfrisyr och noll i inteligens. Att dom kan få ihop sammanhängande meningar är för mig en gåta.
Hoppas alla av dom blir uppätna av hajar på sin semesterresa i Thailand, revhajar som tuggar långsamt, mouhahahaha!!

Logga in för att svara
#57924 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

sverre skrev:
Jag kan hjälpa dig:

Aftonblads journalister är en samling inoljade sparkade fjollor från hänt i veckan med brattfrisyr och noll i inteligens. Att dom kan få ihop sammanhängande meningar är för mig en gåta.
Hoppas alla av dom blir uppätna av hajar på sin semesterresa i Thailand, revhajar som tuggar långsamt, mouhahahaha!!

ja du det undrar jag med.

kan inte sharkboy lamna in en stamnings ansokan om fortal for sina broder i dom stora oceanerna?

Logga in för att svara
#57941 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Schoug skrev:
sverre skrev:
Jag kan hjälpa dig:

ja du det undrar jag med.

kan inte sharkboy lamna in en stamnings ansokan om fortal for sina broder i dom stora oceanerna?

bra idè Schoug!
I will contact my network of BOS lawyers immediately, someone has gotta pay!!!!

Logga in för att svara
#57947 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Bra standup från Betnér för aftonbladets ledning...

Logga in för att svara
#57951 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

adamski skrev:

BETNÉR FOR PRESIDENT !!!!!!!

Logga in för att svara
#57997 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

sverre skrev:
adamski skrev:

BETNÉR FOR PRESIDENT !!!!!!!

haha ja han ar fan kung! fan vad sura dom ser ut att vara!

Logga in för att svara
#57998 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Hehe jag håller med man blir lite trött men aftonbladet är ju aftonbladet, inte bara när det gäller hajartiklar. Nu är det ju dock inte bara aftonbladet som står för all haj-spam. En sökning på SS forum ger 631 träffar på inlägg med ordet "haj". (nu är det väl 632 med mitt inlägg)

Logga in för att svara
#57999 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

men... vad spelar det för roll om svenska tidningar hatar hajar, östersjön är som bekant kliniskt död förutom nån stackars mört här och där och det är väl bara bra fal folk drar sig från surfet för att den övergödda hajen ska äta dom-...

Logga in för att svara
#58010 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

ådén skrev:
men... vad spelar det för roll om svenska tidningar hatar hajar, östersjön är som bekant kliniskt död förutom nån stackars mört här och där och det är väl bara bra fal folk drar sig från surfet för att den övergödda hajen ska äta dom-...

vad det spelar for roll? jo det ar en javla acklig hata haj propaganda tidningarhaller pa med.
oavsett vem man fragar sa tycker alla hajar ar manniskor mordare varfor? jo en massa gar runder och snackar om hur farliga dom ar osv.

sa lange folk tycker sa om hajar kommer dom ocksa kunna aceptera hajutrotningen som forsigar i varlden.

Logga in för att svara
#58011 Svar: Blir sa javla trott 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:

Fan va bra,,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!