Facebook data

1
Surfcamp Lombok? Bali
#57989 Surfcamp Lombok? Bali 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Någon som har varit hos gänget på bali dvs surfcamp lombok. Har en vän som är peppad på att åka dit och undrar lite hur det är och så. Men jag antar att det är som vanligt med surfcamps mycket trevliga människor och allt bara sådär trevligt som det kan vara men vore roligt och höra om nån varit där.

Hade gött

Logga in för att svara
#57991 Svar: Surfcamp Lombok? Bali 16 år, 1 månad sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

Surfat Grupuk några gånger! Riktigt schyssta både nybörjar och lite mer avancerade vågor! Bodde inne i kuta men umgicks en hel del med grabbarna som har campet!
Vad ska man säga, ett underbart gäng! Och nu tror jag dem fått upp sin skatepool dessutom! Riktigt bra ställe! Dock har båtkaptenerna numera en kartell så nu är det svårt att ta sig ut riktigt billigt (fortfarande billigt) till bryten, men det gör ju inget om man är med campet!

Drar till Lombok igen i augusti, blir nog lite Grupuk, Mawi och Ekas om det vill sig!

Njut av tiden där

Logga in för att svara
#58089 Svar: Surfcamp Lombok? Bali 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Funkyfresh
graphgraph

Ingen pool än men fortfarande värt varenda dinero att åka dit!

Logga in för att svara
#58091 Svar: Surfcamp Lombok? Bali 16 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

PistolPete skrev:
Någon som har varit hos gänget på bali dvs surfcamp lombok. Har en vän som är peppad på att åka dit och undrar lite hur det är och så. Men jag antar att det är som vanligt med surfcamps mycket trevliga människor och allt bara sådär trevligt som det kan vara men vore roligt och höra om nån varit där.

Hade gött

Är säkert jättekul att vara på det campet. Mindre roligt när man ligger på insidegerupuk en bra dag och hela campet dyker upp. Nästa lika roligt som när 500 japaner dyker upp på en och samma dag. Som tur var håller sig campet ifrån outside... (i alla fall när jag var där). Synd det där med utbud och efterfrågan i surfing... på ett skatespot skulle jag varmt välkomna ett gäng männskor som bara vill lära sig nåt nytt, i vågorna hatar jag dem genuint, hehe.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!