Facebook data

1
Jobb Stavanger
#58271 Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

acobia
graphgraph

Tänkte dra till Stavanger o jobba 3-4 månader efter sommaren för att kombinera jobb o surf. Så hälp mig med tips om allt.
Bra jobb för att kunna surfa o tjäna så mkt som möjligt vore ju helt ok. Jobbar som snickare o förmodar att det alltid finns snickar jobb i Norge, Men vore på sin plats att hitta ngt annat..
Svårt att få boende?
Långt till Bryten?

tacksam för alla svar,

Logga in för att svara
#58273 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Tja!
Finns hur mycket snickarjobb som helst där, själv är jag inte utbildad snickare men fick ändå jobb direkt, med en lön på 26 papp i månaden norska!
Sen finns fiskebåtar, jättemycket jobb på båtar c:a 35 papp i månaden, i hamn c:a 30 papp i månaden.
Oljebranschen, massa jobb!!
Alla är välbetalda!
Mycket boende att få, bodde i ett rum och kök för 1800 norska i månaden.
Bryt, haha MANNEN 4 points, 3 rev och 2 beacbreaks inom cykelavstånd, funkar på olika riktningar!

Vad väntar du på!!! ?

Logga in för att svara
#58274 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Tja!
Finns hur mycket snickarjobb som helst där, själv är jag inte utbildad snickare men fick ändå jobb direkt, med en lön på 26 papp i månaden norska!
Sen finns fiskebåtar, jättemycket jobb på båtar c:a 35 papp i månaden, i hamn c:a 30 papp i månaden.
Oljebranschen, massa jobb!!
Alla är välbetalda!
Mycket boende att få, bodde i ett rum och kök för 1800 norska i månaden.
Bryt, haha MANNEN 4 points, 3 rev och 2 beacbreaks inom cykelavstånd, funkar på olika riktningar!

Vad väntar du på!!! ?

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=8039d3e1a2e65aa9204cfc19da1c993e

Logga in för att svara
#58293 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Har själv jobbat som snickare i Norge, kan ju bara säga att det inte är ett säkert kort just nu!! inget att chansa på iaf..