Facebook data

1
Jobb Stavanger
#58271 Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

acobia
graphgraph

Tänkte dra till Stavanger o jobba 3-4 månader efter sommaren för att kombinera jobb o surf. Så hälp mig med tips om allt.
Bra jobb för att kunna surfa o tjäna så mkt som möjligt vore ju helt ok. Jobbar som snickare o förmodar att det alltid finns snickar jobb i Norge, Men vore på sin plats att hitta ngt annat..
Svårt att få boende?
Långt till Bryten?

tacksam för alla svar,

Logga in för att svara
#58273 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Tja!
Finns hur mycket snickarjobb som helst där, själv är jag inte utbildad snickare men fick ändå jobb direkt, med en lön på 26 papp i månaden norska!
Sen finns fiskebåtar, jättemycket jobb på båtar c:a 35 papp i månaden, i hamn c:a 30 papp i månaden.
Oljebranschen, massa jobb!!
Alla är välbetalda!
Mycket boende att få, bodde i ett rum och kök för 1800 norska i månaden.
Bryt, haha MANNEN 4 points, 3 rev och 2 beacbreaks inom cykelavstånd, funkar på olika riktningar!

Vad väntar du på!!! ?

Logga in för att svara
#58274 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Tja!
Finns hur mycket snickarjobb som helst där, själv är jag inte utbildad snickare men fick ändå jobb direkt, med en lön på 26 papp i månaden norska!
Sen finns fiskebåtar, jättemycket jobb på båtar c:a 35 papp i månaden, i hamn c:a 30 papp i månaden.
Oljebranschen, massa jobb!!
Alla är välbetalda!
Mycket boende att få, bodde i ett rum och kök för 1800 norska i månaden.
Bryt, haha MANNEN 4 points, 3 rev och 2 beacbreaks inom cykelavstånd, funkar på olika riktningar!

Vad väntar du på!!! ?

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=8039d3e1a2e65aa9204cfc19da1c993e

Logga in för att svara
#58293 Svar: Jobb Stavanger 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Har själv jobbat som snickare i Norge, kan ju bara säga att det inte är ett säkert kort just nu!! inget att chansa på iaf..

runt maj är fiske säsong så satsa på det men jobbar man så intensivt som fiskarna gör så finns det ingen tid till fritid. gå in på www.finn.no kanske har dom nåt gött jobb i stavanger!!

lycka till..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!