Facebook data

1
Surfning i Svea Rike 0405
#58517 Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

En trevlig dag bland vågorna. Tyvärr blev jag inte i så länge för Slappo började lipa inne vid stranden...

PS: Inte jag på bilden

Logga in för att svara
#58518 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

adamski skrev:
En trevlig dag bland vågorna. Tyvärr blev jag inte i så länge för Slappo började lipa inne vid stranden...

adamski åkte vågbräda men eftersom att både adamski och hans vågbräda var inne i en tub så syns inte han på bilden.

Logga in för att svara
#58520 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

På svenska kallar man tub inom surfning för våggrotta....

Logga in för att svara
#58521 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

adamski skrev:

OBS !!! RÄTTELSE: adamski åkte vågbräda men eftersom att både adamski och hans vågbräda var inne i en våggrotta så syns inte han på bilden.

Logga in för att svara
#58525 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Droppade snoppen in eller cruuzade den bara runt i lajn-up?

Logga in för att svara
#58527 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

adamski skrev:

Bara att säga grattis, själv var man ute och bomkörde

Logga in för att svara
#58560 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Helvete va bittert... skulle åka dit men tjejen körde värsta talet så jag fick dåligt samvete och blev kvar hemma... Kul för er. Alltid nice med sol oxå. Någon som har någon bra lösning på hur man tar sig ur sådana situationer? "Måste du åka idag, det är ju söndagkväll.."

Logga in för att svara
#58565 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

adamski skrev:

snyggt photoshoppat adamski..

Logga in för att svara
#58583 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jake skrev:
Helvete va bittert... skulle åka dit men tjejen körde värsta talet så jag fick dåligt samvete och blev kvar hemma... Kul för er. Alltid nice med sol oxå. Någon som har någon bra lösning på hur man tar sig ur sådana situationer? "Måste du åka idag, det är ju söndagkväll.."

Ifall hon är funtad som de flesta kvinnor skulle du få mer tillbaka av tillgivenhet och intresse om du hade åkt och surfat efter att väl ha motiverat varför du ville åka. Klart, ifall du hade 4 sjuka barn hemma eller om din fru förlorat nån nära anhörig så är det klart att man ska skippa surf. Annars är det väl ganska lätt att förklara att vi knappast bor i den vågsäkraste delen av världen och att du mår otroligt bra av att få surfa de få gånger det bjuds. Och säga "om jag mår bra så har jag mer energi åt dig och barnen" och lägga till "fastän det låter som en klysha". Nej, fan Jake, sätt ner foten lätt men bestämt... så får hon dessutom mer respekt för dig.

Adamski BOS-kurator since 2007

Logga in för att svara
#58585 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

RATMAN skrev:
adamski skrev:

Tack Ratman. Jag är mycket duktig då det kommer till datorer som du kan se. Särskilt nöjd är jag över den konstnärliga penis som endast Willy "Dick Finder" lyckades ana i förgrunden. Så Willy, nej snoppen varken droppade in eller flöt omkring i vattnet utan det var ett verk av mina konstnärliga fingrar som endast en expert kan se är falskt eller riktigt.....

Logga in för att svara
#58603 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

adamski skrev:
Jake skrev:

Ifall hon är funtad som de flesta kvinnor skulle du få mer tillbaka av tillgivenhet och intresse om du hade åkt och surfat efter att väl ha motiverat varför du ville åka. Klart, ifall du hade 4 sjuka barn hemma eller om din fru förlorat nån nära anhörig så är det klart att man ska skippa surf. Annars är det väl ganska lätt att förklara att vi knappast bor i den vågsäkraste delen av världen och att du mår otroligt bra av att få surfa de få gånger det bjuds. Och säga "om jag mår bra så har jag mer energi åt dig och barnen" och lägga till "fastän det låter som en klysha". Nej, fan Jake, sätt ner foten lätt men bestämt... så får hon dessutom mer respekt för dig.

Adamski BOS-kurator since 2007

Annars kan du ta med dig tjejen och en av tjejens kompisar så kan de hänga med och titta på och hålla varandra sällskap och gå en promenad i solen när de märker att det inte händer så mycket när det surfas (killarna sitter i vattnet och guppar för att en gång i kvarten ställa sig upp för att a. ramla av med en gång eller b. surfa vågen i åtta sekunder och sen hoppa av istället för att ramla av.)

Logga in för att svara
#58604 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

adamski skrev:
RATMAN skrev:
adamski skrev:

Tack Ratman. Jag är mycket duktig då det kommer till datorer som du kan se. Särskilt nöjd är jag över den konstnärliga penis som endast Willy "Dick Finder" lyckades ana i förgrunden. Så Willy, nej snoppen varken droppade in eller flöt omkring i vattnet utan det var ett verk av mina konstnärliga fingrar som endast en expert kan se är falskt eller riktigt.....

SHIT!! Är den fotoshoppad?!?! Helvette vad snyggt gjort. Jag trodde du hade outat spottet eftersom snoppen är så synlig, men då kanske det inte är brytet där snoppen brukar hänga.

Willy - finding willys since foerver.

Logga in för att svara
#58609 Svar: Surfning i Svea Rike 0405 16 år sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Fint jobb i Photoshop! Skulle kanske förstorat vågen lite också när du ändå var i farten...

Vi kom hem från Stockholm strax efter 4 och sa till Monica att jag sticker och surfar om 10 min, och det funkade fint som tur var... Segt när man inte får kommit iväg Jake, men det är som Adamski säger att man får köra med argumenten hur mycket bättre man mår osv. Var en riktigt skön session och grymt fint väder.

Nu ska det bli skönt med lite surf över Påsken...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!