folkabuss, militärtält, måla hus efter kusten och surfa Norge i sommar?
de e min plan, har massa polare som säkert vill haka på för cashens skull, men tänkte kolla om de finns nå surfare som kan tänka sig en sån sommar, målning å casha in kommer i första hand men på stadig närliggande andraplats kommer surfet. mina polers surfar inte, kanske börjar dem men snowboard äger dem nog fortfarande så jag har inte så stora förhoppningar över att ha ett "surfapps" i campet..
va händer gott folk? vem e down?
Jag drar oavsett, men jag menar skulle jag råka lära känna några sköna dudes/dudettes härifrån som verkar bra på att jobba och sugna på att leta vågor fast de kanske inte finns så många under sommaren.
Så e det ju långt ifrån overkligt att vi kan dra iväg på ett sommarsurf/jobb äventyr i vårat vackra grannland.
Jag har en BRA kontakt i en by, 1.5h till surf (stadt) och 40 min till snowboard!
Tar några jobb där sen letar jag mig ut till kusten och frågar runt där, sen tar jag mig ner längs kusten jobbar/surfar ner till Stavanger där jag stannar och jobbar/surfar tills slutet av augusti eller kanske längre..
Esta skrev: Vad handlar det om för pengar och arbetstimmar/dygn?
Hur farliga är färgerna du ska måla med?
Vitt eller svart?
Kontrakt?
Inga svar fast du tidigare var inloggad???
Seriöst erbjudande eller bara snack?
marQs skrev: folkabuss, militärtält, måla hus efter kusten och surfa Norge i sommar?
de e min plan, har massa polare som säkert vill haka på för cashens skull, men tänkte kolla om de finns nå surfare som kan tänka sig en sån sommar, målning å casha in kommer i första hand men på stadig närliggande andraplats kommer surfet. mina polers surfar inte, kanske börjar dem men snowboard äger dem nog fortfarande så jag har inte så stora förhoppningar över att ha ett "surfapps" i campet..
va händer gott folk? vem e down?
Jag drar oavsett, men jag menar skulle jag råka lära känna några sköna dudes/dudettes härifrån som verkar bra på att jobba och sugna på att leta vågor fast de kanske inte finns så många under sommaren.
Så e det ju långt ifrån overkligt att vi kan dra iväg på ett sommarsurf/jobb äventyr i vårat vackra grannland.
peacelove
Skulle man bli din underhuggare då eller? Typ du sitter i en solstol och hejar på de som målar in stålarna?
Utan smiley antar jag att du inte e ironisk Valen eller?
Jag har fobi för svart och vit färg. Funkar inte liksom. Får gåshud, translucent hår och naglarna växer fort som fan bara jag tittar på dessa två 'färger'. höhö
Esta skrev: Utan smiley antar jag att du inte e ironisk Valen eller?
Jag har fobi för svart och vit färg. Funkar inte liksom. Får gåshud, translucent hår och naglarna växer fort som fan bara jag tittar på dessa två 'färger'. höhö
Det var inte så jag menade...
"Har fobi för svart och vit färg" säger du...?? Dags att byta tröja snart då? Den ju för fanken svartvit!!!
Nä asså ja vet inte längre om de här va en bra idé.
Målarjobbet är mer som en hobby för mig å ska jag börja ta med folk ska det nog antingen vara polare som är väl insatta i grejjen annars ska det göras med ett riktigt företag, betala skatt och försäkra målarna.
Men är de ändå nån som e sugen att hänga på så äre bäst å pm:a mig eller dylikt.
marQs skrev: Nä asså ja vet inte längre om de här va en bra idé.
Målarjobbet är mer som en hobby för mig å ska jag börja ta med folk ska det nog antingen vara polare som är väl insatta i grejjen annars ska det göras med ett riktigt företag, betala skatt och försäkra målarna.
Men är de ändå nån som e sugen att hänga på så äre bäst å pm:a mig eller dylikt.
sommaren i Norge e ju ingen höjdarsurfsäsong, inte förra sommaren iallafall!
men jag tror det borde vara bäst runt Stavanger, har bara fått för mig det kanske..
De finns många som tjänar sina pengar i Norge, från alla världens hörn!
De e bara de att de e så jävla dyrt att de ibland är svårt å spara, åså får man ju jobba arslet av sig om de ska bli nåt i högen..
Vi får ela se hur det går i sommar, de e thrilling ju!
Jag tror t.o.m jag startar en enskild firma å betalar skatt, de e dags för de..