Facebook data

1
HALLÅ nybörjare!!!
#58723 HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Det är ett ganska stort gäng här inne som aldrig har surfat, men gärna vill testa och som även dras till surfingen

Kan ni inte droppa in på den här tråden och säga hej, så kommer Backdoor Goran ta hand om er senare...

kanske lejar Ants till att skicka sms till era mobiler med surfiga meddelanden

Logga in för att svara
#58726 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

är det något en nybörjare INTE ska göra är det väl att klicka på en tråd skapad av sverre...

Logga in för att svara
#58728 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

jacobw skrev:
är det något en nybörjare INTE ska göra är det väl att klicka på en tråd skapad av sverre...

Vadårå?
Det gäller att acceptera sig själv som en nybörjare om man är det. Sverre hjälper ju bara till lite och förmedlar kontakter. Viktigt att lära sig att möta olika typer av surfare redan på forumet så att man som nybörjare sedan är redo när man tar sin första våg blanda alla dryga locals.

Logga in för att svara
#58729 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

jacobw skrev:

varför????

Logga in för att svara
#58798 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Jag har surfat tidigare, bodde förra året i Oz och surfade nästan 3ggr i veckan i ca 6 månader på min 7,2 mini mal som jag kallade Steve. Dock har jag ännu inte lyckat pröva lyckan här uppe i svedala pga pengabrist och därför vill jag nog ändå kalla mig för nybörjare inom surfing.

Men snart, då jäklar börjar man jobba, (hoppas jag) å då får man ju de där papperslapparna som går att byta mot en fin vågsurfingbräda. Funderar på nåt fish-aktigt.

Sommarvåtis (4/3) har jag redan så blir hoppas på ett besök längre söderut i vårt vackra land för att hyra bräda och kanske bli av med nybörjarstatusen.

Några tips på ställen som har uthyrning kanske?

Logga in för att svara
#58811 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Soulshine skrev:
Jag har surfat tidigare, bodde förra året i Oz och surfade nästan 3ggr i veckan i ca 6 månader på min 7,2 mini mal som jag kallade Steve.

Kunde du inte ha döpt båten till ett tjejnamn, det är ju det som är brukligt eller... var det skönt att rida Steve?

Välkommen in i matchen!!

Logga in för att svara
#58866 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

sverre skrev:
Soulshine skrev:
Jag har surfat tidigare, bodde förra året i Oz och surfade nästan 3ggr i veckan i ca 6 månader på min 7,2 mini mal som jag kallade Steve.

Kunde du inte ha döpt båten till ett tjejnamn, det är ju det som är brukligt eller... var det skönt att rida Steve?

Välkommen in i matchen!!

Det är tuffare att rida på en hingst än en märr Sverre...

Logga in för att svara
#58872 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

är det något en nybörjare INTE ska göra är det väl att klicka på en tråd skapad av jacobw..

Logga in för att svara
#58888 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

ReStacks
graphgraph

Äh locals är snälla:) Jag är nybörjare!

Logga in för att svara
#58889 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Jag såg på din profil at du är från Täby Jacob så jag komer försvara dig i denna tråd av ren och skär täbypatriotism.

TB 4 EVER

Logga in för att svara
#58895 Svar: HALLÅ nybörjare!!! 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

ReStacks skrev:
Äh locals är snälla:) Jag är nybörjare!

Du har BOS beskydd darling!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?