Facebook data

1
BOS Filmtips
#58760 BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tänkte att här kan vi Bos bröder tipsa om bra filmer till alla Bos Hangarund och andra Klentrogna. Jockes tips är en film som heter HOTROD. Jag ladda ned den, då jag trodde det va en bil film,,,, Men det handlar om Rod, en snubbe som tror han är stuntman. Han stora önskan är att han Fosterfar ska acceptera honom som man. Det ingår även en kärleks historia till snygga grannflickan,,, Det ingår inget surfing i filmen. Men, eftersom Surfare alla är Daredevils sen knatte åldern,, ,,så,,,( Ja, i alla fall jag ) Det finns några klipp på you tub. Här kommer två klipp. Del 1 och 2 hör ihop. Ett stunt med skateboard som går fel.

Logga in för att svara
#58761 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Del 2 är efter krachen in i Husbilen:woohoo:Det är andra chenen i denna kavalkad av olika klipp.

Logga in för att svara
#58762 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag har tittat på fler filmklipp från youtub, och dom är riktigt dåliga. Man måste nog allt se hela filmen. Jag blev så eggad att jag ska göra ett eget snut idag,,,,,,

Logga in för att svara
#58764 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

ta det lugnt med STUNTET för faaan Jocke!! På fyllan och allt va!!!?

Själv kollar jag mest på Bollywood, jag vill tipsa om flera bra filmer som finns i tråden " Farliga djur för surfare " eller nått liknande [img] [img] [img]

Logga in för att svara
#58765 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

jocke skrev:
Jag har tittat på fler filmklipp från youtub, och dom är riktigt dåliga. Man måste nog allt se hela filmen. Jag blev så eggad att jag ska göra ett eget snut idag,,,,,,

Såg Pineapple Express i förrgår. Slappo här på surfsverige tipsade om den. Såg den med tjejen och hon fattade inte många av poängerna i den så det drog ner upplevelsen. Alltid jobbigt att garva ensam bredvid nån annan som sitter som en fura. De som gjort den är killarna bakom Knocked Up och 40 year old virgin. Kanske bäst lämpad för folk från staterna, där temat filmen handlar om är vanligare förekommande. Egentligen är det ännu jobbigare här i sverige då människorna här man måste hantera för att få det man vill ha är ännu jobbigare. Say no more....

Dare to say no to drugs!

Logga in för att svara
#58767 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Logga in för att svara
#58770 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
Tack för tippset Adamski, ska kolla in den:evil: Låten som börjar 1,38 är bekant !! Men, vad heter den ??Måste få höra hela,,,,

Logga in för att svara
#58771 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
ta det lugnt med STUNTET för faaan Jocke!! På fyllan och allt va!!!?

Själv kollar jag mest på Bollywood, jag vill tipsa om flera bra filmer som finns i tråden " Farliga djur för surfare " eller nått liknande [img] [img] [img]
Näääehh inte på fyllan än,,,,,, Men, kommer att bli efter stuntet,,,,då man blir "hög" och sen vill "gasa" vidare. Annars så är den stora påsk festen imorgon Lördag på Hotrod cluben HOPUPP

Logga in för att svara
#58772 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

jocke skrev:
adamski skrev:
Tack för tippset Adamski, ska kolla in den:evil: Låten som börjar 1,38 är bekant !! Men, vad heter den ??Måste få höra hela,,,,

Har inte det sett den..hört olika om den filmen, men den är alltså värd att se? De som gjort låten heter M.I.A. Och låten heter paper planes.
Tjo!

Logga in för att svara
#58773 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

SingöLocal
graphgraph

Låten heter paperplanes med M.I.A riktigt bra =)

Logga in för att svara
#58775 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Diggar ni det så ladda ner serien Eastbound & Down!! Hilarious..

Logga in för att svara
#58892 Svar: BOS Filmtips 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

adamski har du sett super troopers? typ samma sjuka humor... jag gillade den stenhart i alla fall:woohoo:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!