Facebook data

12
BOS STUNT på Taigan
#58780 BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ja, jag "bidde" så laddad idag,efter att ha tittat på filmen Hotrod.
Att jag va tvunget "grejja" ett eget stunt. Jag va dock tvungen att meka typ 2tim innan Sen så drog jag en repa,,,,, Ps. Det blir mer bus imorgon,,,, men, då jag tänkt klippa ihop en lite längre film så,,,dröjer det Ps2. Ljudet är riktigt dåligt,,,det lever om mera i verkligheten,,, Sen, så avbröt jag det hela 300meter för tidigt, då 2st Svanar, bland annat va i "skottlinjen" Hoppas jag kommer ihåg hur jag postar film,,, Då, det va ett tag sen,,, <embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="i166.photobucket.com/player.swf?file=http://vid166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/AVI_0025.flv">

Logga in för att svara
#58781 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Logga in för att svara
#58782 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Hehehe!!!

Spännande när du vänder dig om och släpper på gasen för att filma bakåt!

Allra bäst är ju att hembränntsdunken sitter fasttejpad på skotern!

Logga in för att svara
#58787 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Nopp. Försök 2. s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view¤t=AVI_0025.flv

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!
HERREJÄVLAR SICKET STUNT!!!! Och under en bro också!!

MEN DET BÄSTA VAR BOS märket på skotern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan du kan ju köra tow in

Logga in för att svara
#58790 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

DU ÄR FAN KUNG JOCKE!!!!!! Jag och Slappo sitter här och dyrkar filmen! Gears of War som vi spelade innan bleknade i jämförelse...

BOS for Life

Logga in för att svara
#58791 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 12

Per
graphgraph

KLASSISKT!!!!

Logga in för att svara
#58792 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Remo skrev:
Hehehe!!!

Jag vänder mig om, för att filma svallet bakom skotern,,, Jag ser akter vågen,,,men kameran fångar det inte på film,,, Och, det som händer är att jag får spinnout på mattan,,,(jag får sladd, och tappar fart, när jag vrider på huvet ) Dunken är med om jag ska sjunka,,,, Då dessa Sankt Bernhard hundar, inte finns annat än i Hollywood filmer,,,,

Logga in för att svara
#58793 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Är det ett "sänk skatten" jag hör där på slutet? Har "bos" börjat sprida politiska budskap nuförtiden också?

Logga in för att svara
#58794 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Remo skrev:
Hehehe!!!

Jag vänder mig om, för att filma svallet bakom skotern,,, Jag ser akter vågen,,,men kameran fångar det inte på film,,, Och, det som händer är att jag får spinnout på mattan,,,(jag får sladd, och tappar fart, när jag vrider på huvet ) Dunken är med om jag ska sjunka,,,, Då dessa Sankt Bernhard hundar, inte finns annat än i Hollywood filmer,,,,

Precis vad jag tänkte, om du sjunker så flyter dunken upp och den sitter i en rem till skotern, sen kan du bara dra upp den med en tralle

Logga in för att svara
#58795 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Skidåkarn skrev:
Är det ett "sänk skatten" jag hör där på slutet? Har "bos" börjat sprida politiska budskap nuförtiden också?

Släpp liften och kom ner från fjället nu för fan skidåkarn, DÄR SATT DEN! som bagarn sa när han satte dit det sista russinet i kakan

Logga in för att svara
#58796 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Gjorde liknande grejjer när jag var aktiv i motocross. Men inte lika långt. Att lyckas med en bra "hydroplane" på en skoter är inte så svårt. Den har stor yta mot vattnet med både framskenor och ett brett bälte som driver. Testa med två smala crossdäck.

Själv lyckades jag med 12-15 meter. Men dessa gossarna klarar mer!!

Logga in för att svara
#58799 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Skidåkarn skrev:
Är det ett "sänk skatten" jag hör där på slutet? Har "bos" börjat sprida politiska budskap nuförtiden också? Näääeh,,, Inte politik,,,,??? Men, där skotern sjunker,,,,kan man bärga en GULDSKATT

Logga in för att svara
#58800 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Feddan skrev:
Gjorde liknande grejjer när jag var aktiv i motocross. Men inte lika långt. Att lyckas med en bra "hydroplane" på en skoter är inte så svårt. Den har stor yta mot vattnet med både framskenor och ett brett bälte som driver. Testa med två smala crossdäck.

Joo,det är fett att köra cross på vatten,,, Men,jag hitta inte nåt bra på youtub,,, Om man väger mer änn 60-70kg så rekommenderar jag det inte,,,, Eftersom jag väger "typ" det dubbla så,,,,får jag hålla mig till, skoter på vattten,,,Ps. Det finns filmer på Youtub där crossföraren flyger över styret,,och får en djävla massa stryk,,,,Nu har jag bara orkat leta reda på denna,, Men,jag minns att jag sett andra då föraren flyger över styret och sen studsar flera gånger innan det tar slut,,,

Logga in för att svara
#58812 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fan va hart....kan tanka mig hur jocke sitter hemma vid koksbordet med lite knackebrod, fjallbrynt och kokkaffe o funderar hur han ska BOSa till sin dag...

Logga in för att svara
#58814 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

fan vad grymt jocke hahah!<

Logga in för att svara
#58815 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

jocke skrev:
Feddan skrev:

Joo,det är fett att köra cross på vatten,,, Men,jag hitta inte nåt bra på youtub,,, Om man väger mer änn 60-70kg så rekommenderar jag det inte,,,, Eftersom jag väger "typ" det dubbla så,,,,får jag hålla mig till, skoter på vattten,,,Ps. Det finns filmer på Youtub där crossföraren flyger över styret,,och får en djävla massa stryk,,,,Nu har jag bara orkat leta reda på denna,, Men,jag minns att jag sett andra då föraren flyger över styret och sen studsar flera gånger innan det tar slut,,,

Hahaa... han kör ju på tok för långsamt!! Inte undra på att det skiter sig.

Logga in för att svara
#58824 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Eftersom det va soligt och fin väder idag på Taigan så,,,,körd lilla jag en tur med skotern i naturen,,, Drog 2st reper. Men, jag måste ha dabbat mig med minnes kortet i kameran eller nått,,, För det bidde inget. Men, filmare och fotograf fans på bron,,, Så ni får hålla tillgodo med några foton idag,,, :blush:Hoppas jag nu kommer ihåg, vilken länk. Jag brukar använda,,då mitt minne är sämre än datorns.

Logga in för att svara
#58825 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Oj, det är inte den micro bilden jag ska använda. Hahahahahahahahahahhahaahah måste ställa om storleken för faaaan,,,,

Logga in för att svara
#58826 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nu prövar vi igen,,,,

Logga in för att svara
#58827 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Om man klickar på bilden ovan så blir den större,,, Men, den ska va större än så. Test 3.

Logga in för att svara
#58831 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja jävlar vilken bra storlek du fick till på den bilden!!!

Sicken Bosy påska!!!

Fan man kanske borde börja köra tow in med snöskoter! Är säkert betydligt lättare att duckdajva med den !!!

Logga in för att svara
#58832 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ja nu gick det bättre,,, Sven höll i kameran på min andra repa,,,,,och den är seg som fan,,,eller så är det jag som är snabb Här ser man arslet och rygg på mig, samt lite vatten i luften Huset i bakgrunden är Casa de Norgrena,,,, Och Mi casa Bos casa DiselBerit vilar i en snödriva oxå,,,

Logga in för att svara
#58833 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

En stund senare så har jag paserat bro djävulen,,,,

Logga in för att svara
#58834 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Här poserar "lilla" jag med 3st av mina skotrar,,,, Den jag sitter på har jag tävlat med i vinter på Veteran tävlingar,,,,Den längs bak köpte jag förra veckan,,,, Ska tävlas nästa vinter med den,,, Den gröna är den jag kör på vatten. Det är den nyaste skoter jag äger och den som har mest pulver,,,,

Logga in för att svara
#58835 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nu tänkte jag att vi ska ha en Fråge tävling,,,,, Fråga 1. Finn 2st lustiga saker på förra bilden,,, Du vinner äran och en klapp på axeln,,,, När vi möts,,,,

Fråga 2. Hur många Snöskotrar äger Jocke,,,, Vinnaren får en pilsner vid nästa BOS möte (Midsommar) Om du är tjej så ingår det även en hångel stund med Jocke,,, Om du är kille så vinner din flickvänn en hångel stund med Jocke,,,,Då jag naturligtvis är en Gentleman, och ställer upp och bjussar på mig själv, till den som lyckas gissa rätt,,,,,,, Ps. Ni kan börja gissa nu. Bara en gissning per användare,,,,Så, du får inte gissa om och om igen Sverre,,,,

Logga in för att svara
#58837 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Klaklättermus får inte gissa

Logga in för att svara
#58838 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Klättermusen heter han och han vet,,,stavfelen "bidde" då jag prata med honom och försökte posta samtidigt ,som jag försökte "snutta"

Logga in för att svara
#58840 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

På 1 säger jag att jag uppfattare det som lite lustigt att fotografens skugga suns, sen tycker jag att det ser lite lustigt värre ut med den där tratten på ena skotern...

På fråga 2 säger jag 7 stycken!

Fan vad grymt vi kan ha BOS träff hos dig nästa vår och alla åker ut med skoter i pimplar gäddor!!

Logga in för att svara
#58841 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

På Sverres svar säger jag fråga 1. Fel. På fråga 2 så svarar Sverre oxå fel,,, Gissa gissa, Vin en pilsner och Hångel,,,,

Logga in för att svara
#58843 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
På 1 säger jag att jag uppfattare det som lite lustigt att fotografens skugga suns, sen tycker jag att det ser lite lustigt värre ut med den där tratten på ena skotern...

På fråga 2 säger jag 7 stycken!

Fan vad grymt vi kan ha BOS träff hos dig nästa vår och alla åker ut med skoter i pimplar gäddor!!
När du säger TRATTEN,,,Vilken Skoter menar du då,,,,!!!!! Vänster, Mitten ,Höger. ??

Logga in för att svara
#58844 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Den högra, BOS skotern! den gröna

Logga in för att svara
#58858 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hmmm, typ Brandsläckaren e väl ett litet udda objekt jocke?....

Svar på andra frågan 13 st ?

Logga in för att svara
#58859 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

1 Lustgas...2 Jag kan ej se nån dunk med hemkört nånstans på bilden

Fråga två : Ajaj omöjligt svara på, du verkar byta skoter var och vareviga dag..

Logga in för att svara
#58860 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

1. Norrländskt lustgas på två skoters
2. 3 st som är körklara samt ett par ej ihopplockade:woohoo:

Logga in för att svara
#58862 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fråga 1: Ser ut som två av skotrarna har nitrus-behållare. De behöver extra kräm för att komma upp i samma standard som den gröna.

Fråga 2: 5 stycken. Fast jag tror som Surfer innan att två av dem står och samlar damm.... 5st total alltså.

PS: Håll dig undan från nitrus-gasen Jocke, om inte kan du sluta som Sverre....

Logga in för att svara
#58882 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

ErikG skrev:

Fråga två : Ajaj omöjligt svara på, du verkar byta skoter var och vareviga dag..
Erik gissa rätt med Lustgasen Grattis

Logga in för att svara
#58884 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
Den högra, BOS skotern! den gröna "Tratten" på den gröna, är soppa tanken. Då det blir mindre bök och stök med en sån liten tank vid en sänkning

Logga in för att svara
#58885 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

jocke skrev:
ErikG skrev:

Fast då ska fan jag ha cred också! Nitrusgas har samma effekt som lustgas och mig veterligen är det det man använder för att ge en boast till motorer. Sug in lustgas och nitrus och du märker att det är samma sak!!!

Logga in för att svara
#58886 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

adamski skrev:
jocke skrev:
ErikG skrev:

Fast då ska fan jag ha cred också! Nitrusgas har samma effekt som lustgas och mig veterligen är det det man använder för att ge en boast till motorer. Sug in lustgas och nitrus och du märker att det är samma sak!!!

Fast en värdelös drog ni ungdomar! Man blir snurrig i 2 minuter och så blir man några tusen hjärnceller fattigare. Håll er till glass!

Logga in för att svara
#58932 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
jocke skrev:
ErikG skrev:

Joo, men Erik G va före

Logga in för att svara
#58933 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det går lite trögt, det här med att gissa hur många skotrar jag äger,,,, Så, alla får gissa hur många gånger som helst,,,

Logga in för att svara
#58936 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

TJOHOO !!!!! JAG gissar på 9 !!!

Logga in för att svara
#58966 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
TJOHOO !!!!! JAG gissar på 9 !!! Fel

Logga in för att svara
#58987 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

FAAAAAAAAAAN OCKSÅ DÅ!!!!

AHA!!!! APRILLO KOCKOBÄNGO NU HAR JAG DET!!!!!!!!!!!

DET ÄR EN KLURIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du visade tre på bilden, och då tror alla att du har fler, men DEN ENA ÄR SÅLD!!!! HAHAHA!!!!

DU HAR 2!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!

Logga in för att svara
#58992 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
FAAAAAAAAAAN OCKSÅ DÅ!!!!

AHA!!!! APRILLO KOCKOBÄNGO NU HAR JAG DET!!!!!!!!!!!

DET ÄR EN KLURIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du visade tre på bilden, och då tror alla att du har fler, men DEN ENA ÄR SÅLD!!!! HAHAHA!!!!

DU HAR 2!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!
Fel

Logga in för att svara
#58994 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

På påsklördan så körde jag oxå lite,,,, DEL 2,1 s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view&current=P1100331.flv

Logga in för att svara
#58995 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Samma repa, fast med hjälmkamera vänd bakåt. Del 2,2 s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view&current=AVI_0001.flv

Logga in för att svara
#58997 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
På påsklördan så körde jag oxå lite,,,, DEL 2,1 s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view¤t=P1100331.flv Oj,oj,oj Nu "dabba" jag mig. Fel film är postat till rätt titel,,, Den riktiga 2,1 kommer snart och heter då " Den riktiga 2,1"

Logga in för att svara
#59009 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Logga in för att svara
#59010 Svar: BOS STUNT på Taigan 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Del 3. Är den längsta repan, och på slutet så "fixar" jag med lite "miljövård" s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view&current=AVI_0002.flv

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!