Facebook data

1
6/5/4...?
#58818 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Satt i solen på Södermalm å läste mitt exemplar av Surfers. Å vad jag kunde få ut av texten, så verkade det som att surfbutiken i fråga redan var öppnad. Efter en liten kort promenad så märkte jag dock att så inte vad fallet! Inte sååå...ledsen för det dock! Men när öppnar den!

Logga in för att svara
#58819 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Tidning heter visst Surfing! Förlåt....

Logga in för att svara
#58829 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

SNÄLLA !!!! Kan ni inte byta namn till SURFNING!!!! HADE VART ASCOOOOLT JU!!!!!

Lura alla nya läsare, hehehe!!!!!

Logga in för att svara
#58848 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

danneroyal skrev:
Satt i solen på Södermalm å läste mitt exemplar av Surfers. Å vad jag kunde få ut av texten, så verkade det som att surfbutiken i fråga redan var öppnad. Efter en liten kort promenad så märkte jag dock att så inte vad fallet! Inte sååå...ledsen för det dock! Men när öppnar den!

inom 1 vecka så är butiken i gång skulle jag tro...

Logga in för att svara
#58849 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 0

cekesurfsmurf
graphgraph

Gick förbi ett skyltfönster med lite schyssta tavlor som osade surf-feeeling ungefär mittemot cafe String. Så ja va tvungen att gå fram o glutta:silly: in och sanna mina ord! Där inne låg en Nordsurf-bräda som bevis på min misstanke om en ny surfbutik. Visste inte om den. Vilka är det som har den? Är det den ni snackar om förresten?

Logga in för att svara
#58851 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

cekesurfsmurf skrev:
Gick förbi ett skyltfönster med lite schyssta tavlor som osade surf-feeeling ungefär mittemot cafe String. Så ja va tvungen att gå fram o glutta:silly: in och sanna mina ord! Där inne låg en Nordsurf-bräda som bevis på min misstanke om en ny surfbutik. Visste inte om den. Vilka är det som har den? Är det den ni snackar om förresten?

Nä, asså, jag pratar om den där tidningen...

Logga in för att svara
#58857 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

cekesurfsmurf skrev:

helt rätt! Niklas Malmqvist och Johan Orrestedt har butiken, Johan står för kafé delen och Niklas för kläd och surfdelen!

Logga in för att svara
#58869 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
cekesurfsmurf skrev:

helt rätt! Niklas Malmqvist och Johan Orrestedt har butiken, Johan står för kafé delen och Niklas för kläd och surfdelen!

Johan är inte lika surfig då ju...

Logga in för att svara
#58883 Svar: 6/5/4...? 16 år sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Det är jag och Johan som har dragit igång butiken. Vi slår upp dörrana på fredag tror jag. Något som är bestämt 100 % är i ala fall att vi kommer ha en fet invigningsfest på lördag. Här är facebookeventet: www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/654/69010924098#/event.php?eid=65965662619

Kom gärna förbi och drick en öl!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!