Facebook data

1
Valfritt inom ämneskategorin surf
#58943 Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

För ett tag sedan kom jag på att att det finns många ämnen som jag kan koppla ihop med surfing. Jag hade då tidigare läst lite om surfingens historia och insett att surfvärlden är en egen speciell värld. Att den utövas mest extremt vid vågornas land där det är höga vågor och lite varmare än i Sverige.

Jag började sedan att fundera på hur det kommer sig att surfare i Sverige inte vill leva ut sitt surfarliv fullt ut även på hemmaplan. Sen funderade jag även på möjligheterna till skapande av nya svenska surford istället för att använda orginalen. Nu kom jag också på om det finns någon som jobbar som surftolk.

Vilket surfämne gillar ni mest?

Logga in för att svara
#58952 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Din MAMMA!!!

Logga in för att svara
#58954 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Din MAMMA!!!

Jaha Sverre så du gillar surfmammor mest inom ämnet surfing. Jag har börjat förstå det mer och mer eftersom att du alltid jämför eller svarar med mammor i frågande stunder.

Det går till så här:
Sverre får en klurig fråga och börja tänka så det knakar där uppe, han provar då och då att byta huvud för att testa om någon ny tanke kommer upp. Efter ett tag då Sverre inser att inget klockrent svar dyker upp från sin surfbubbla så ropar han på surfmammorna. Skönt tänker Sverre och känner sig nöjd med sitt finurliga svar

Logga in för att svara
#58967 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
sverre skrev:
Din MAMMA!!!

Jaha Sverre så du gillar surfmammor mest inom ämnet surfing. Jag har börjat förstå det mer och mer eftersom att du alltid jämför eller svarar med mammor i frågande stunder.

Det går till så här: