Facebook data

1
Valfritt inom ämneskategorin surf
#58943 Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

För ett tag sedan kom jag på att att det finns många ämnen som jag kan koppla ihop med surfing. Jag hade då tidigare läst lite om surfingens historia och insett att surfvärlden är en egen speciell värld. Att den utövas mest extremt vid vågornas land där det är höga vågor och lite varmare än i Sverige.

Jag började sedan att fundera på hur det kommer sig att surfare i Sverige inte vill leva ut sitt surfarliv fullt ut även på hemmaplan. Sen funderade jag även på möjligheterna till skapande av nya svenska surford istället för att använda orginalen. Nu kom jag också på om det finns någon som jobbar som surftolk.

Vilket surfämne gillar ni mest?

Logga in för att svara
#58952 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Din MAMMA!!!

Logga in för att svara
#58954 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Din MAMMA!!!

Jaha Sverre så du gillar surfmammor mest inom ämnet surfing. Jag har börjat förstå det mer och mer eftersom att du alltid jämför eller svarar med mammor i frågande stunder.

Det går till så här:
Sverre får en klurig fråga och börja tänka så det knakar där uppe, han provar då och då att byta huvud för att testa om någon ny tanke kommer upp. Efter ett tag då Sverre inser att inget klockrent svar dyker upp från sin surfbubbla så ropar han på surfmammorna. Skönt tänker Sverre och känner sig nöjd med sitt finurliga svar

Logga in för att svara
#58967 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
sverre skrev:
Din MAMMA!!!

Jaha Sverre så du gillar surfmammor mest inom ämnet surfing. Jag har börjat förstå det mer och mer eftersom att du alltid jämför eller svarar med mammor i frågande stunder.

Det går till så här:
Sverre får en klurig fråga och börja tänka så det knakar där uppe, han provar då och då att byta huvud för att testa om någon ny tanke kommer upp. Efter ett tag då Sverre inser att inget klockrent svar dyker upp från sin surfbubbla så ropar han på surfmammorna. Skönt tänker Sverre och känner sig nöjd med sitt finurliga svar

Kan det inte bara vara så enkelt som att han gillar DIN MAMMA!

Logga in för att svara
#58982 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Amen SHIT alltså...

Logga in för att svara
#59001 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Elin nybörjaren är riktigt ung,,,,,,, Kanske, hennes Mamma är värsta babyn,,, (Ja, sett ur mina ögon alltså) Så Elin kan du påsta en bilp på "DIN MAMMA" Kanske jag tipsar om rätta svaret i skoter gissar tävlingen,,,så vinner du en pilsner ,och DIN MAMMA den andra vinsten,,,,

Logga in för att svara
#59002 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
Elin nybörjaren är riktigt ung,,,,,,, Kanske, hennes Mamma är värsta babyn,,, (Ja, sett ur mina ögon alltså) Så Elin kan du påsta en bilp på "DIN MAMMA" Kanske jag tipsar om rätta svaret i skoter gissar tävlingen,,,så vinner du en pilsner ,och DIN MAMMA den andra vinsten,,,, BILD, ska det va,,,

Logga in för att svara
#59008 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

jocke skrev:
jocke skrev:
Kanske jag tipsar om rätta svaret i skoter gissar tävlingen,,,så vinner du en pilsner ,och DIN MAMMA den andra vinsten,,,, BILD, ska det va,,,

Jocke vad jag tolkar från ditt svar på min fråga så tycker du mest om vattenskotrar när det gäller surfämnen samt surfpilsner.

Jag tänker inte vara med i din tävling om inte jag har chans till första vinsten, som jag tycker borde vara att få köra din skoter på en av dina skoterramper och göra såna där häftiga och snygga hopp. Eller testa towsurfing och där det är du Jocke som kör vattenskoter och jag på surfbrädan.

En pilsner kan jag lätt köpa själv utan att vara med i din tävling.

Logga in för att svara
#59012 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
jocke skrev:
jocke skrev:
Kanske jag tipsar om rätta svaret i skoter gissar tävlingen,,,så vinner du en pilsner ,och DIN MAMMA den andra vinsten,,,, BILD, ska det va,,,

Jocke vad jag tolkar från ditt svar på min fråga så tycker du mest om vattenskotrar när det gäller surfämnen samt surfpilsner.

Jag tänker inte vara med i din tävling om inte jag har chans till första vinsten, som jag tycker borde vara att få köra din skoter på en av dina skoterramper och göra såna där häftiga och snygga hopp. Eller testa towsurfing och där det är du Jocke som kör vattenskoter och jag på surfbrädan.

Om du vinner första Vinsten,,,så är det stor risk att DIN MAMMA ringer polisen,,,,

Logga in för att svara
#59017 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
jocke skrev:
jocke skrev:

Om du vinner första Vinsten,,,så är det stor risk att DIN MAMMA ringer polisen,,,,
Du, Elin,,,Jag va in och kolla på din sida,,,,Och Du, är ju 27år så Då kanske DIN MAMMA inte ringer polisen då !!!!

Logga in för att svara
#59053 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ja. Ålder säger inte mkt idag.

Logga in för att svara
#59054 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Elin_nybörjaren skrev:
Vilket surfämne gillar ni mest?

Vad är ett surfämne? Är surfhistoria ett ämne? Är surffysik ett ämne? Är surfsvensk-litteratur-historia ett surfämne?

Isf var alltid mitt favosurfämne surfgymnastik. Sen kom surfroligatimmen. Men bäst var ju surfrasterna men det är ju inget ämne.

Logga in för att svara
#59059 Svar: Valfritt inom ämneskategorin surf 16 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Roligaste namnet här inne är Surfin´ yogi. Jag ser det framför mig. Helknasigt.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!