viktor m skrev: är det någon som har en surfbrädehållare till en vespa eller moped ?
Tänkte på det där en gång innan jag insåg hur jävla dum idén var, i alla fall här på västkusten. Klart nu är du ju desperat för att komma till surf då du är en liten illbatting utan körkort så okey... Tänk bara på att med de vindarna som krävs för surf så vill man inte ha en vindfångare (surfbräda) på sin tvåhjuling, dömt att misslyckas. Kör på men kom ihåg vem som varnade dig.... kör försiktigt....
adamski skrev: viktor m skrev: är det någon som har en surfbrädehållare till en vespa eller moped ?
Tänkte på det där en gång innan jag insåg hur jävla dum idén var, i alla fall här på västkusten. Klart nu är du ju desperat för att komma till surf då du är en liten illbatting utan körkort så okey... Tänk bara på att med de vindarna som krävs för surf så vill man inte ha en vindfångare (surfbräda) på sin tvåhjuling, dömt att misslyckas. Kör på men kom ihåg vem som varnade dig.... kör försiktigt....
det är ju självklart en sak att tänka på.... men vägarna till torö från mig är omringade av skog så så farligt kan det inte vara....!
Ulle... aaa bra idé men vet ej om jag kan fixa en så bra haha
acobia skrev: viktor m skrev: sverre skrev: en lastmoped alltså, eller flakmoppe som det kallas va..
då kan du lägga brädan ner, så fångar den inte vinden!
haha som går i 10 kmh eller?
10km/h var det!!
hehe var lite ironisk där men jävlar så där fort trodde jag inte en sådan kunde köra
När jag var nere i santa teresa så trodde man man skulle få en bräda på sig var och varannan sekund för folk körde omkring på crossar i 90km/h sittandes på brädor,liggandes på brädor,brädor mellan benen ja, allt mellan himmel och jord.Vissa bara hängde den lite lätt på styret osv. Så det är bara att köra