Det coolaste är om du kan behärska brädan oavsett form, längd eller tjocklek. den som kan behärska sin bräda oavsett storlek, är coolastB) Men man får ju inte glömma ett par boardshorts från H&M för att vara riktigt cooool:laugh:
Inget av dem är coolt så länge du inte rippar, vilket du, jag eller 99% av de som hänger här aldrig kommer göra. Satsa på att kul istället och skit i att försöka vara "cool"!
freddas skrev: Medström skrev: Longboard eller shortboard?
Inget av dem är coolt så länge du inte rippar, vilket du, jag eller 99% av de som hänger här aldrig kommer göra. Satsa på att kul istället och skit i att försöka vara "cool"!
Haha, jag som alla andra tycker att det ar skitsamma om man ar cool, lang, kort, ful snygg. Vart ar ironin?
Medström skrev: freddas skrev: Medström skrev: Longboard eller shortboard?
Haha, jag som alla andra tycker att det ar skitsamma om man ar cool, lang, kort, ful snygg. Vart ar ironin?
Insåg just att jag tog frågan på för stort allvar, får skylla på dåligt morgonhumör
Coolast är de som kan göra airs med en longboard, hade en länk till ett grymt klipp förut, ska se om jag kan hitta det igen.
paddleboards are cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool...
Insåg just att jag tog frågan på för stort allvar, får skylla på dåligt morgonhumör
Coolast är de som kan göra airs med en longboard, hade en länk till ett grymt klipp förut, ska se om jag kan hitta det igen.
skimboard är ju rätt coolt men coolast är shorts utanpå våtdräkten... Varför?? nån som vet?
men med närmare eftertanke är surf rätt ocoolt. sprid ut det.
peace
longboard är iaf klyftigast, finns inget bättre än att fräsa förbi gubbarna på sina nya LOST kex med 18 fenor och vibrationsdämpare på en dingad bic:whistle:
SUP ser lite halvt ut i sverige, men en del krämiga bilder har ju faktiskt dykt upp!