Facebook data

1
becel reklamen.. känner igen stället? ;)
#6001 becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

är det bara jag som känner igen allén som han springer i i denna reklam.. kan fan bara vara 1? Eller?

Logga in för att svara
#6003 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen  

afghadf

Jag har inte sett reklamen. Men en kväll när jag skulle ut och surfa så blev jag stoppad och fick köra en omväg för att dom spelade in en reklamfilm.

Logga in för att svara
#6005 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ; 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

magge
graphgraph

hörde också att folk blev stoppade pga filminspelning där, så det lär det ju va. Har inte sett reklamen, vart går den?

Logga in för att svara
#6010 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ; 18 år, 4 månader sen  

porra

haha skämtar ni?? såg den på 4an.. kollar inte mkt på tv men råkade sitta där när surfabstinensen bara slogs över mig..

Logga in för att svara
#6030 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Jepp det är där. Höll på att flippa ur den gången då de som spärrat av inte var säkra på att vi kunde ta oss ner till stranden. Fick köra runt så det gick bra ändå, vågorna sög dock pung den dagen.

Logga in för att svara
#6038 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen  

...

Sög pung? Jag var där nästan helt själv i solnedgången, typ 2 pers till. Då var det nästan vindstilla och huvudhögt. Men jag mötte många bilar på väg därifrån.

Logga in för att svara
#6046 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Jag var där från gryning till 11-12 typ då jag var tvungen att vara tillbaka i stan vid 13. Under den tiden var det bara sönderblåst onshorecrap. Om det blev vindstilla senare vet jag inget om med det var ju kul för dej isåfall.

Logga in för att svara
#6047 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

ja va ska man säga... allén ger ju ett skönt intryck.. hjärtat slår oftast 31231 slag i sekunden, pulsen är över 300 och tagget slukar ens tankar de gånger man åker där igenom.. senast i morse
peace

Logga in för att svara
#6048 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Jag blir alltid nödig när jag kör längs torövägen.

Logga in för att svara
#6189 Svar: becel reklamen.. känner igen stället? ;) 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

LimeSTone
graphgraph

Ja torö har många bajskorvar begravda. Eller vadå begravda, de ligger ju bara på marken fast kanske med lite papper på.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!