|
#60087 |
lght/rum san sebastian 16 år sen |
Stoke: 0 |
|
hej hej!
letar efter ett hak att bo på i san sebastian-donostia!
Är nere nu och behöver en säng eller soffa pronto!!
någon som har några några lysande ideér?! tacksam för all hjälp jag kan få
|
|
|
|
|
#60088 |
Svar: lght/rum san sebastian 16 år sen |
Stoke: 1 |
|
Har bott där själv. Gå till Universidad de Deusto som liger på 20 minuter gångavstånd, uppströms floden, från playa de zurriola. Ligger på östra sidan av floden. Där finns de flera anslagstavlor, på väggarna på universitetet, med lappar om lägenheter/rum som uthyres! Brukar finnas en hel drös med rum. Lycka till!
|
|
|
|
|
#60094 |
Stoke: 1 |
|
Skidåkarn skrev:
Har bott där själv. Gå till Universidad de Deusto som liger på 20 minuter gångavstånd, uppströms floden, från playa de zurriola. Ligger på östra sidan av floden. Där finns de flera anslagstavlor, på väggarna på universitetet, med lappar om lägenheter/rum som uthyres! Brukar finnas en hel drös med rum. Lycka till!
Sjukt nice info! Klockren! De ska man komma ihåg.
|
|
|
|
|
#60121 |
Stoke: 0 |
|
perfekt ju!!
knatar dit imorgon
tusen tack.. sen är det bara vädret som ska till;)
|
|
|
|
|
#60153 |
Stoke: 2 |
|
Hola chico!
Kul att du är i SS, jag har också bott där och flyttar tillbaka i höst! Jag hörde dock att vädret suger just nu och vågorna lika så...
Iaf, som sagt Universitetet är bra, sedan har du alla internetcafén både i Gamla stan "Parte Vieja" och i stadsdelen GROS och där finns det alltid lappar uppsatta. Lacunza International House (språkskola) på Camino de Mundaiz 8 har också info säkert och sedan finns dagstidningen där det brukar annonseras!
Lycka till!!!
|
|
|
|
|