Facebook data

1
balinesien
#6014 balinesien 18 år, 4 månader sen  

legend

tjena, var kan man hitta billigt flyg till bali-? går det bra att fixa boende på plats där under sommaren, runt kuta

Logga in för att svara
#6015 Svar: balinesien 18 år, 4 månader sen  

gäsp/t

Jösses.

Logga in för att svara
#6026 Svar: balinesien 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

haha.bra svar gäsp/,...hahahaha ..för bali..leta under accomodation bali eller bali accomodation..Bäst att bara åka dit..ta taxi in på kuta eller legian ..det finns miljoner ställen att välja ifrån..från skit billigt utan fläkt till lyx hotel på stranden med allt ..Våga blir en traveller..en surfing traveller...utforska och upptäcka....flyg billjetter måste man kunna leta på nätet överallt....men jag har hört att det billigaste sätt är att flyga till bangkock och därifrån åka till denpasar..good luck...

Logga in för att svara
#6103 Svar: balinesien 18 år, 4 månader sen  

Lady Love

Boyz!

Bli inte lessen Legend... de menar inte så...

Ang billigt flyg till Bali har det alldeles nyligen diskuterats kring det här och finns mycket info att finna om du använder search funktionen uppe i högra hörnet, här på surfsverige.

Ang boende är det lättast, och def billigast att hitta på plats. Ta första bästa i 3 dagar och flytta till ngt bättre sedan om du inte är nöjd. Vill du till Kuta är det gatorna Poppies 1, Poppies 2 och alla smågränder däremellan som gäller när det gäller att snabbt hitta billigt boende. Ligger precis vid stranden går inte att missa, o du kan fråga vem som helst på gatan, alla vet.

I Kuta kan du bo som billigast 35 kr natten, men då är det riktigt riktigt riktigt sunkigt, och för longstay. För 65 kr får du ett hyggligt rum, och i bästa fall en liten pool men ingen aircon. Vill du ha AirCon kostar rummen högsäsong normalt 300 kr och uppåt. Lågsäsong kan du få det från 100 kr natten på Arena Hotel, ligger på en liten gränd från Poppies 1.

Jag rekommenderar verkligen Lonely Planet Bali. En fenomenal guide book for backpackers.

Logga in för att svara
#6104 Svar: balinesien 18 år, 4 månader sen  

Lady Love

Om du inte varit i Kuta tidigare rekommenderar jag dig att bo i Legian eller Seminyak istället...
...annars kan det bli lite chockartat kanske... åtminstone om du vill surfa...

Legian är billigare än Seminyak

Logga in för att svara
#6179 Svar: balinesien 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Lady Love, priserna du refererar till, gäller dom under sommaren? Tyckte det lät högre än vad jag erfarit annars.

Tjopp =)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!