Facebook data

1
Blitt me surfbräda
#60303 Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Jepp, då har man inhandlat sin första vågsurfplanka. Efter 19 års funderande. (Farsan sa alltid att man inte skulle vara impulsiv).
Valet stod mellan Bonga II och MacTavich Fireball. Valde Fireballen då jag tror att man kan ha störsts nytta av den.
Där jag bor är de största och brantaste vågorna, svallen från bogserbåtar. De passerar inte så ofta. Därför tänkte jag sladda ner till Öland under en del helger. Dels för att vindsurfa och även numera försöka fånga någon bra surfvåg.
Vindsurfing ägnar man sig oftast åt på HagaPark och Grönhögen. Men var vågsurfar man lämpligast?

Vore tacksam för nybörjartips och även info om var man fångar surfvågor mellan Öland-Södertälje. Torö känner jag till.

Logga in för att svara
#60305 Svar: Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Kesse skrev:
Jepp, då har man inhandlat sin första vågsurfplanka. Efter 19 års funderande. (Farsan sa alltid att man inte skulle vara impulsiv).
.

lycka till!

Logga in för att svara
#60323 Svar: Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

McTavich gör grymma brädor!! /JB

Logga in för att svara
#60337 Svar: Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Tja,
Dyker du ner mot Öland så e de bara o slå en signal.
Visar dig gärna vågorna när du kommer. mig når du på: 0702755715

Logga in för att svara
#60340 Svar: Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Schyst!
Blir troligen runt flygare eller pingst eller vad nu helgen heter. De e i samband med nån klämdag framöver.

Logga in för att svara
#60425 Svar: Blitt me surfbräda 16 år sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Om det blåser på med ett N - Ö swell så stanna till vid västervik på vägen mot öland för lite mera surf

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!