Facebook data

1
surfkamrat med bil sökes i linköping
#60364 surfkamrat med bil sökes i linköping 16 år sen Stoke: 0

hannesl
graphgraph

Nu när det börjar bli varmt och sådär så skulle det vara jävligt sjysst att surfa lite.

Så om någon som bor i Linköping vill dela bensinpengar, eller någon bara åker igenom på vägen till kusten så vill jag definitvt åka med.

Hoppas det finns någon annan i lkpg som surfar än jag alltså.

Cheers

Logga in för att svara
#60385 Svar: surfkamrat med bil sökes i linköping 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Hej!

Har du testat mitt råd att besöka stadens egna surfbutik o sätta upp en lapp? Du vet den som ligger på samma gata som Bosses glassbar.

Annars kan du ju spana in Oaxen, dit e det ju nära o där blåser det ju upp vågor titt som tätt.

Lycka till att hitta surfkompisar!

Logga in för att svara
#60404 Svar: surfkamrat med bil sökes i linköping 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kolla även med www.vild.studorg.liu.se föreningen som samlar alla aktiva människor i Linköping.

Be nån ledare där att skicka ut en surfförfrågan på deras maillista, då får jag också ett brev.

Lycka till!

Logga in för att svara
#60566 Svar: surfkamrat med bil sökes i linköping 16 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Hur går det?

Logga in för att svara
#60855 Svar: surfkamrat med bil sökes i linköping 15 år, 12 månader sen Stoke: 0

hannesl
graphgraph

bättre o bättre alltså,

elelr ja, en så länge en person. men det är ju fett värt i och för sig. nu gäller det bara att hitta ett jobb till bensinpengar så är jag redo att åka

Logga in för att svara
#60874 Svar: surfkamrat med bil sökes i linköping 15 år, 12 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

hannesl skrev:
bättre o bättre alltså,

elelr ja, en så länge en person. men det är ju fett värt i och för sig. nu gäller det bara att hitta ett jobb till bensinpengar så är jag redo att åka

Det låter bra. Kom ihåg att staden kommer att invaderas av nytt folk till helgen eftersom att det är SOF då.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!