|
#607 |
Vad hände med intervjun? 18 år, 8 månader sen |
|
quepasa
|
Vad hände med den eminenta intervjun med Andiss när han talade ut om Em-bråket.
Påtryckningar från sophåll kanske?
|
|
|
|
|
#615 |
Svar: Vad hände med intervjun? 18 år, 8 månader sen |
Stoke: 16 |
|
|
|
|
|
#631 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
vi blev anklagade för nätmobbning och avvaktar med publicering i väntan på vissa beslut från de inblandade
|
|
|
|
|
#647 |
Stoke: 4 |
Ants
|
Argh, har läst den, den var grymt avslöjande och kul. Lägg upp den! De som känner sig mobbade får väl svara i forumet! Det är ju fortfarande Anders åsikter och dem han refererar till. Ingen är väl tvingad att tro eller tycka så.
|
|
|
|
|
#659 |
Stoke: 1 |
|
LÄGG UPP DEN!!!! VILL LÄSA!!!!
|
|
|
|
|
#660 |
Redax
Chefredaktör
|
Den kommer tillbaka i en något censurerad version. Efter en del efterforskningar så kändes det rätt att tillåta det i det här fallet.

|
|
|
|
|
#689 |
Ants
|
Petter, kan du inte intervjua årets styrelsemedlemmar och lägga upp den också? Det är under all kritik hur allt har gått till efter årsmötet. Kan ju bli lika intressant läsning den också  SM och VM är snart över så dags at rensa i skiten och sikta på nytt årsmöte med styrelse som respekterar varandra och framförallt stadgorna och årsmötesbeslut. Ta med grundarna Janne och Binge i intervjun också, de har en del åsikter om det hela vil jag tro också. Vi måste ta tag i all skit och lösa det, gillar inte att det är såna motsättningar, inte bra alls om man tänker på scenen om SSA vill överleva.
|
|
|
|
|
#691 |
Redax
Chefredaktör
|
Janne kanske kan lägga en kommentar till det hela här på forumet. Binge har tyvärr inte synts till än.
|
|
|
|
|
#693 |
Stoke: 3 |
|
jag håller definitivt med om att surfsverige bara mår bättre av debatt snarare än av en massa hymmel o skitsnack bakom ryggar. publicera som debattinlägg o låt alla komma till tals!
|
|
|
|
|
#706 |
|
Cleant!! Fan, har jag å Ants gått o blivit bästa polare eller;) Kanske har å göra med att jag lagt ner mitt jobb på Skidförbundet, hehehe!!
MEn jag håller med er alla, en DEBATT är det som behövs. Funderar själv på att skriva en krönika/debattstart om mitt år som ordförande i SSA och hur saker och ting EGENTLIGEN sköttes.
Men samtidigt så vill jag bara surfa o ha kul, inte lägga ner en massa kraft på en klubb som faktiskt bara är en klubb för inbördes beundran...tyvärr..
Men absolut, varför inte höra vad Janne Ekläpp;) o tex Binge har att säga om saker o ting.
Och varför inte starta upp ett nytt förbund??
|
|
|
|
|
#707 |
|
det tycker jag låter som en riktigt bra idé limpan! seriöst, kan du inte plita ihop en artikel om förra året - det var så jävla mycket joller i leden o det skulle vara intressant att få läsa om hur du uppfattade hela situationen! med lite tur kan det bli en morot för dom gamla rävarna att skriva/berätta om hur dom ser på hur ssa har sköts de senaste åren. do it!
|
|
|
|
|
#710 |
Ants
|
Limpan, jag har aldrig bråkat med dig. Jag har bara andra åsikt om vad skidor har med snowboard att göra, vad snowboard har i Skidförbundet att göra och att jag tycker Dreams inte alls är bra för snowboardsverige. Privat tycker jag du är en skön snubbe.
Ang artikel som om SSA situationen som jag föreslog och Anders Cosmocat förslag på att du Limpan skriver den, så räkna med mitt stöd och input hur det hela har fungerat inside detta år. Vi kan säkert få med Lee på det hela också. Vad säger du Lee?
Jag tycker inte "vi" ska starta ett nytt förbund, dock när vi rett ut skiten så kanske lägga till "Nya SSA" som så fint "Nya Moderaterna" gjort.
Kommer bli kul. Jag har väntat länge på att ta tag i detta, men inte velat störa SSA att arrangera SM och ta ut VM, men nu är det tid att reagera, bla misstroendevotum kommer av mig spridas till medlemmarna inom kort.
Har lite tid att jidra med sånt då jag ändå inte kan surfa med min inflammation i vänster arm (seninflammation, blä..) [img]
|
|
|
|
|
#711 |
|
Ants, klart jag vet vad du tycker, gillar bara att jävlas lite;) Olika åsikter och syn på saker o ting är ett måste om man ska kunna utveckla saker till det bättre...
Och jag är beredd att hålla med dig om att snowboard borde gå ur Skidförbundet...
MEN ang SSA...
Jag ska fundera på saken. Ingen har ju mått dåligt av lite sanning här i världen;)
|
|
|
|
|
#719 |
|
det behöver ju inte vara pajkastning, utan snarare en redogörelse om hur du uppfattade SSA som organisation samt ditt år som ordförande i helhet. om inte annat kan säkert nuvarande o framtida styrelsemedlemmar ta lärdom av dina erfarenheter!
sen har det varit kopiösa mängder struntsnack om SSA vs resten av sverige sen blå rummet, tror det är nödvändigt (o säkert rätt underhållande) att vädra ut en aning!
|
|
|
|
|
#726 |
Ants
|
Precis, absolut inte pajkastning, men att hålla sig till fakta är säkerligen smarrigare än paj i denna konflikt. Jag vill poängterat att jag aldrig sysslar med personpåhopp annat än dra upp fakta när någon muppar sig mot mig. Ofta faller de andra lägre och kan då inte hålla sig för pajkastning. Detta kommer bli intressant 
|
|
|
|
|
#730 |
|
Hey ho, lets go då...
Jag sätter mig ner och börjar rensa skallen nu...
Men jag får väl räkna med att få mig en paj i skallen efteråt,, hahahaha!
Men det blir bara gött!
|
|
|
|
|
#735 |
okar
|
Det här kommer bli intressant... ju fler sanningar desto mindre missförstånd o jidder. Låt orden flöda.
|
|
|
|
|
#749 |
Stoke: 6 |
Kman
|
|
|
|
|
#758 |
Ants
|
Då SSA styrelsen inte gjorde en inbjudansflyer för SM så gjorde jag en och mailade ut och la ut på internet,
www.tacky.se/snowboard/artikler/display_article.asp?artikkelID=17618
Ja, jag är ju styrelsemedlem och följer den resterande styrelsen manér och agerar efter eget bevåg  Jag sviker alltså inte min post och gör mitt bästa för SSA och som ni kanske förstår så var det också för att visa hur illa det är i styrelsen och för att reta Jesper och Klang som kör över Cagge och mig genom att hålla oss utanför styrelsen trots att vi har samma rösträtt och är valda av medlemmarna. Jag ville inte skada SSA, SM och VM, men nu när det snart är förbi så kommer jag dela med mig av hela skiten. Jo jag skickade ut SMS till medlemmarna och till 2000 andra på listan jag har. Medlemslistan från 2005 har jag för att jag har avtal med SSA att sköta info utskick för SSA. Perfekt för tävlingsalert o ev ändringar i sista stund. Men det verkar ingen i styrelsen vara intresserad av att bruka. Känns som de vill göra allt själv och skiter andra som vill hjälpa till. Skiten fortsätter år efter år. Ut med allt nu, var inte rädda och nästa årsmöte kommer bli riktigt spännande.
|
|
|
|
|
#759 |
Ants
|
Hade självklart tagit med Surfsverige.se på flyern också om jag visste den kommit till.
|
|
|
|
|
#784 |
|
Pssst
|
Ha ha ha, det var en minst sagt censurerad version, synd att ni tog bort den delen som var verkligt intressant. Den om att Didine sa ifrån och inte tog skit från dom "coola" Nordkillarna, verkar ju dock varit en lite väl tilltagen reaktion...Ha ha ha!
|
|
|
|
|
#787 |
Stoke: 33 |
|
jag lamnar andra personer att kommentera ytterligare.
|
|
|
|
|