Facebook data

1
Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat
#60743 Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Eftersom jävligt många här har varit i Indo känns detta som ett ypperligt bra ställe att ställa denna fråga.

Jag letar efter ett indonesisk ciggamärke...svart förpackning....väldigt speciell kryddig smak...som att röka en glögg ungefär....tar en jävla tid att röka varje cigg...sprakar och fräser...

1. Vad heter märket?

2. Någon som vet om de går att få tag på i Sverige?

Mvh

Castorn

Logga in för att svara
#60744 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Kretek hette märket jag tänkte på ...var ju inte så svårt att googla....men vet någon var de går att få tag på i Svedala är jag tacksam för tips!

Logga in för att svara
#60745 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Dessa är lika goda

Logga in för att svara
#60746 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Verkar som alla indo-cigg har väldigt speciell kryddig smak/doft.
Dom här gillar jag:

Logga in för att svara
#60747 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Hahaha!!

Logga in för att svara
#60748 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Men du...det står Kretek på både sverres å min bild på paketet...
Kanske inte är ett ciggmärke då va?

Logga in för att svara
#60749 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Men du...det står Kretek på både sverres å min bild på paketet...
Kanske inte är ett ciggmärke då va?

Logga in för att svara
#60750 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Ahh okej kanske är kretek endast typen av cigaretter d.v.s med kryddnejlika i. Vet ni om Gudang Garam går att få tag på här hemma någonstans då?

Logga in för att svara
#60754 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Nä tror inte det. Har aldrig sett...
Skulle nog gå och fråga i en välsorterad tobaksbutik kanske

Logga in för att svara
#60755 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 16 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Tyvärr börjar ju tobaksaffärerna försvinna till förmån för alla dessa JÄVLA 7 11 butiker, BRÄNN NER SKITEN BRÄNN NER ALLA JÄVLA 7 11 Butiker... hehehe

Logga in för att svara
#60788 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 15 år, 12 månader sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

Black Diarum finns det en typ som heter. Röker dock inte, men hört att den smakar lite nejlika eller nåt liknande..
hihi

Logga in för att svara
#61304 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Sharkie
graphgraph

De indonesiska cigaretterna ger även en god söt smak på läpparna. En annan grej med Gudang Garam är att det är 2.3mg nikotin i en cigarett jämfört med 0.8mg i röda Marlboro. Inga lättviktscigg precis.

Ifall någon verkligen sitter hemma och suktar efter indo-cigg kan jag köpa med ett par paket och skicka på posten eller nåt. Kommer hem ifrån Indo 30 Maj.

Logga in för att svara
#61394 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 15 år, 11 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

hejhej castorn....ciggen du är ute efter heter krongkretek...finns att köpa på t centrealen......då menar jag inte på plattan...utan i tobaks kiosken på centralstationen .puffa å rök så de knkar å sprakar. men. de e starka grejer ..pajar lungorna ordentligt....hosst hosst....jag rökte dom på bali 87 ´´´´´å hostar... fortfarande . ...... vi ses ..stay cool man.....

Logga in för att svara
#61431 Svar: Indonesiska cigaretter (inte så surfrelaterat 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jimjim skrev:
hejhej castorn....ciggen du är ute efter heter krongkretek...finns att köpa på t centrealen......då menar jag inte på plattan...utan i tobaks kiosken på centralstationen .puffa å rök så de knkar å sprakar. men. de e starka grejer ..pajar lungorna ordentligt....hosst hosst....jag rökte dom på bali 87 ´´´´´å hostar... fortfarande . ...... vi ses ..stay cool man.....

hehe... man its sO GOOD!! [img] puffade I Liked it good!! det sprakar good yeah hehe men inte hostade jag!! :woohoo:
men man får NICKO KICKO!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: [img]

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!