Facebook data

1
Big Storm
#6085 Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

jorgenl
graphgraph

Nu viner det runt knutarna, tyvärr verkar det vara lite väl mkt väst för stockholm just nu, någon som ändå gett sig ut. Några sköna bilder på kaoset?

Logga in för att svara
#6092 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

var ute i morse och drar ut imorgon tidigt.. va ok idag ser stort ut imorgon.. lär se...

Logga in för att svara
#6094 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

kolla www.smhi.se vågsidan just nu är signifikanta våghöjden runt 6 meter på väderöarna och max på 10METER:ohmy: tow in dags...

stay fresh

Logga in för att svara
#6097 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

magge
graphgraph

porra, hur länge är du där? ska till käftis vid 11 sen bär det av mot torö. Hoppas bara inte allt blåst bort tills dess...

Logga in för att svara
#6106 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

vad tror ni om imorgon runt lunch har hunnit lugna ner sig o då menar jag våghöjden är inte förtjust att som rookie som mig ut o paddla o bli spolad som sist då jag undra vad som vad var upp o vad som var ned fyfan vilket jävla set man fick på sig men om det lugnar ner sig till imorgon så drar jag nog ut åker från Tyresö söder om sthlm kikar in här på förmiddagen så drop a note om du är sugen på att åka med.

mvh Andreas

Logga in för att svara
#6111 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen  

snaken

vi drar nu, tror att de inte blir för stort. ser ut att avta redan innan 12. kanske.

ååh det är så mörkt och sååå tidigt!!!!! men man måste fortsätta kämpa och vägra att tämjas.

/snaken och porrius

Logga in för att svara
#6159 Svar: Big Storm 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Som sagt var, idag var en sån dag som sverigesurfare drömmer om. Gled upp till Almäningen kring 10 snåret, vindstilla, fruktansvärt cleant, 2 pers i vattnet, varmt i luften. Vad ska man säga? Känslan inombords ljuger aldrig, hejlolelolaloleheejlolelooola

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!