Facebook data

1
Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd)
#60953 Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

tjaba allihopa!
är det någon som har ett sjyst sommarjobb till mig? måste fixa ett men överallt måste man vara hemma någon månad i sträck men det är jag inte... är hemma och kan jobba bara någon vecka...
Tacksam för svar!

Logga in för att svara
#60980 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Bra initiativ boy!
använda sitt kontaktnät!
Lycka till!

Logga in för att svara
#60988 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

Kan ju tänka mig att det blir lite svårt med tanke på att du bara vill jobba nån vecka, vet inte om du hittar så många som vill anställa dig då

Logga in för att svara
#60993 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#60994 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

platsbanken.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaYrke/SokresultatViaYrke.aspx?q=s(ga(ld(199))yo(13)yg(6140)yb(6957))c(82E75F9B)

testar denna link istallet

Logga in för att svara
#60995 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#60996 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

faaaarrrrkkkkk.... skit i det

Logga in för att svara
#61003 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Andiss skrev:
faaaarrrrkkkkk.... skit i det

tack för försöket i alla fall

Logga in för att svara
#61004 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det var tur att du skrev att inte tråden var surfrelaterad viktor m för när jag hör ordet " sommarjobb " så är det första jag tänker på... OJ vad surfigt!!! Nu måste jag klicka på den här tråden och titta vad för surfningsmässigt som döljer sig här?!!!

Logga in för att svara
#61014 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

sverre skrev:
Det var tur att du skrev att inte tråden var surfrelaterad viktor m för när jag hör ordet " sommarjobb " så är det första jag tänker på... OJ vad surfigt!!! Nu måste jag klicka på den här tråden och titta vad för surfningsmässigt som döljer sig här?!!!

Redax kanske kan fixa en funktion så det automatiskt hamnar i ämnet för alla trådar som du skapar...

Logga in för att svara
#61025 Svar: Sommarjobb? (ej surfrelaterad tråd) 15 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Whale Barf skrev:
sverre skrev:

Redax kanske kan fixa en funktion så det automatiskt hamnar i ämnet för alla trådar som du skapar...

din mening är väldigt dåligt formulerad... men man förstår ju ungefär vad du försöker säga...

Du verkar vara lika dryg som din mammas hängpattar...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!