Efter många oändliga grupper om surfmusik och vad surfare lyssnar på har jag kommit på lösningen. Det tar ofta lång tid att bläddra igenom alla sidor som ofta fort blir effekten när trådarna läggs upp.
Nu finns surfsveriges egna collaborative playlist på spotify!
Adda playlisten nedan och lägg in all grym surfmusik ni taggar till när det vankas vågor! Nu delar vi varrandras musik! Skaffa spotify och öppna länken nedan!
P.s orkar inte få skit för att jag inte kan länka skiten här i tråden. Sorry borde kunna det. om någon vänlig själ kan hyperlänka länken här vore det guld! annars skriv in i adressfältet i webbläsaren så ordnar det sig!
Har ni testat att köra en surfrulle, stänga av ljudet och bränna på annan musik istället. De flesta bra rullar är skapade efter någon slags rytm. Om man försöker tajma det så blir det jäkla najs. Gillar att lägga på lite mer ovanlig surfmusik som Cassius, Air eller dylikt. Blir riktigt fett.
har fixat lite låtar från sipping jetstreams, momentum också... sula gärna in lite låtar till surffilmer... det är ju sånt man letar efter men inte alltid hittar... nu slipper vi alla leta i eftertexten på alla filmer
alex el gordo skrev: Har ni testat att köra en surfrulle, stänga av ljudet och bränna på annan musik istället. De flesta bra rullar är skapade efter någon slags rytm. Om man försöker tajma det så blir det jäkla najs. Gillar att lägga på lite mer ovanlig surfmusik som Cassius, Air eller dylikt. Blir riktigt fett.
Haha fan vilken fin ide! Synd att jag inte kunde hitta musiken från chasing the lotus i spotifys biblotek. Men lär nog hitta annat gött! Bon iver gick varm i musik lådan från senaste indo resan rekommenderas varmt.
jag har haft det problemet förut. Men sen testade jag samma spellista någon dag senare och då fungera det! har även hört att det ibland dröjer innan spellistorna dyker upp. Så kolla om du har den imorn annars kan du ju testa igen! FInns mycket fint i denna lista
jag har haft det problemet förut. Men sen testade jag samma spellista någon dag senare och då fungera det! har även hört att det ibland dröjer innan spellistorna dyker upp. Så kolla om du har den imorn annars kan du ju testa igen! FInns mycket fint i denna lista
så där... tom just nu men fyll på med tagg musik som man vill lyssna på innan man surfar.
Kanske är mkt låtar som finns i den andra men jag vet att iaf jag vill lyssna på de lite lugnare först efter surfet
så där... tom just nu men fyll på med tagg musik som man vill lyssna på innan man surfar.
Kanske är mkt låtar som finns i den andra men jag vet att iaf jag vill lyssna på de lite lugnare först efter surfet
Du måste göra den "collaborative" så vi kan få fylla på...annars lär det vara en mycket lugn spellista. After-surf då med andra ord.
Bumpar den här tråden, tycker att det var ett sjukt bra initiativ! Jag sitter bara o väntar på att det ska komma nya låtar, grymt spännande så här i ingen-surf-tider!