Facebook data

1
Vad har surfsverige för ansiktsbehåring?
#6113 Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

Vem har surfsveriges ståtligaste skägg? Vi har alla sett Ekläpps bockskägg och Estas porrmushe, men det måste ju finnas intressantare skäggväxt än så ute i surfsverige? Någon hotade ju med att snabbt odla ett helskägg för att kunna vara med i gubb-VM i Puerto Rica? Själv har jag genom åren sett ut bla.a. så här:

Logga in för att svara
#6114 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

...och så här:

Logga in för att svara
#6116 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

eller varför inte såhär - riktigt ovårdat!

Logga in för att svara
#6121 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Jag kör(de) mer vårdat.

Logga in för att svara
#6122 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Jimbob skrev:
Jag kör(de) mer vårdat.

Hahaha, fy fan vad cleant! Don fuckin Johnson!

Logga in för att svara
#6125 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

the surfing psycho
graphgraph

Jag låg inne med detta skägget när jag arbetade i Byron Bay, var en tung förlust när jag var tvungen å raka av det.

Logga in för att svara
#6126 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

the surfing psycho
graphgraph

Oj då, kanske skullle lagt till bilden

Logga in för att svara
#6185 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Ett riktigt miffo...

Logga in för att svara
#6186 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

...är jag som inte lyckas bifoga min egen bild...

Logga in för att svara
#6198 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

There is a beard there somewhere

Logga in för att svara
#6237 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

Nice bearded floater.

Logga in för att svara
#6256 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

jonnelarsson
graphgraph

För ett tag sen hade man ju ett fint skägg och hår på huvudet...

Logga in för att svara
#6257 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

jonnelarsson
graphgraph

nu då?

Logga in för att svara
#6259 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Här en åxå Bali '85..jag er den med skägget efter en 12ft session på airport reef pumpad med adrenalin

Logga in för att svara
#6262 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

RATMAN skrev:
Här en åxå Bali '85..jag er den med skägget efter en 12ft session på airport reef pumpad med adrenalin

Logga in för att svara
#6276 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Fan Ratman... brände du din polare på alla set vågor den dagen eller...? Han ser ju miserabel ut ju haha!

Logga in för att svara
#6283 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Corner Lappland skrev:
Fan Ratman... brände du din polare på alla set vågor den dagen eller...? Han ser ju miserabel ut ju haha!

Han ser fortfarande ut så där 22 år senare..haha..han är qantas 747 pilot..Mr allvarlig..alltid varit så..men han är snäll..bor i Byron Bay nu.

Logga in för att svara
#6284 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jonnelarsson skrev:
nu då?

RASTAFARII, EVERLIVING, EVER CHEERFUL, ALWAYS IREEEEEE..vilka dreadlocks man..jag har mina kvar i en plastpåse i källar'n..RASTAMANNB)

Logga in för att svara
#6318 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Tror ni skägg är bra eller dåligt för svenskt vintersurf? Värmer det eller kyler det pga att det bli blött? Funderar på om jag ska raka mig till imorgon eller ej...

Logga in för att svara
#6319 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

If you do shave, shave tonight. otherwise don´t worry about it.

Logga in för att svara
#6335 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Let it GROW MAN...!!! hhahahaha Craig......Your funny mate

It was me who wrote in jonnelarssons pic about the RASTAFARII...or should I say RATsafarii...everliving ..evercheerful ...eversurviving..Ireeeeeeeeeeeeee..LET IT GROW...I grow my own hahahahahahaa:P

Logga in för att svara
#6337 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

LimeSTone
graphgraph

Jag rakar pungen innan varje session på torö.

Logga in för att svara
#9184 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 3 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Min Whyatt Earp mustasch, men den fick aka. Folk blev ju radda!

Logga in för att svara
#9195 Svar: Vad har surfsverige för ansiktsbehåring? 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!