|
#61323 |
R.I.P. Bodhi? 15 år, 11 månader sen |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#61330 |
Svar: R.I.P. Bodhi? 15 år, 11 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
På imdb verkar han fortfarande vara aktiv, men det går att bli sjuk snabbt.
|
|
|
|
|
#61331 |
Stoke: 30 |
|
|
|
|
|
#61332 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#61333 |
Stoke: -234 |
|
He was a BOS member...  [img] [img]
|
|
|
|
|
#61334 |
Stoke: 28 |
|
sverre skrev:
He was a BOS member... [img] [img]
fuck off sverre - try showing som fucking repsect just once in a while - bos is bullshit - you and everyone else knows it.
|
|
|
|
|
#61336 |
Stoke: 15 |
|
Patrick Swayze is 'alive, well,' according to rep
Källa: news-briefs.ew.com/2009/05/patrick-swayz-1.html
May 19, 2009, 01:28 PM | by Lindsay Soll
Despite rumors spreading rapidly this morning, actor Patrick Swayze has not died. "This is to confirm that Patrick Swayze did not pass away this morning contrary to severely reckless reports stemming from a radio station in Jacksonville, Florida," his publicist said in a statement. "Swayze is alive, well and is enjoying his life and he continues to respond to treatment." Swayze, 56, was diagnosed with stage 4 pancreatic cancer in January 2008. In July of that year, he began working 12-hour days, while undergoing chemotherapy, on the A&E drama series The Beast. The show debuted in January 2009. The season finale aired last month.
|
|
|
|
|
#61343 |
Stoke: 68 |
|
Gazzer skrev:
sverre skrev:
He was a BOS member... [img] [img]
fuck off sverre - try showing som fucking repsect just once in a while - bos is bullshit - you and everyone else knows it.
nasty nasty gazz...
respect for what..a guy who played a part in one of the world's worst 'surf'' movie and never had any real acting talent at all until he became..unfamous? at the end of his career he did a series and he was pretty good in that otherwise we don't even know him or care about him....he can't even surf...but he's still bos cause he fits in the genre.. 
|
|
|
|
|
#61346 |
Stoke: 1 |
|
Vi hade tankt att dopa var nasta hund till Bodhi, efter "anti-hero" karaktaren....
Men vi adopterade den har killen for ett par veckor sedan och han heter redan Rocky...
Traffade en Labrador med agare for ett tag sedan som presenterade sin hund som Bodhi. Aha, efter Point Break karaktaren, sa jag. Na, efter skidakaren Bodhi Miller svarade hon och tittade lite konstigt pa mig....
Lite lika outlaw karaktar dock... 
|
|
|
|
|
#61347 |
Stoke: 1 |
|
Hmm.. tydligen bara en bild per inlagg... ville visa den har ocksa...

|
|
|
|
|
#61361 |
Stoke: -10 |
|
Öhh?? Först ett inlägg om en skådis vars enda koppling till surf är en filmroll, sedan avslutas jiddret om han är död eller ej med ett par bilder av en hund som inte ens heter Bodhi... Hur var det nu. Du hade tänkt döpa hunden till det men så hetta han redan Rocky... öhh???
Tur att jag ska supa ordentlig ikväll. Så de hjärnceller som snappat upp denna veckas meningslösheter dör en smärtsam död.
|
|
|
|
|
#61364 |
Stoke: 84 |
|
Som de flesta surfers vet så spelade han en GRYM surfare i Point Break. Man kan hedra honom för den rollen iaf... Oavsett om han nu är död eller inte så är hans dödssjuk...
|
|
|
|
|
#61367 |
|
jo men... halloj!
Kopplingen till Bodhi och surf är klar, även om jag helst inte vill lägga mig i skvallerpressens otäcka och fula tricks för att tjäna pengar. Det är ju inte ens klart att han är död. Hur tror du en person som är dödssjuk men fortfarande vid liv känner sig när han får läsa att redan dött???... Jag var nog mer inne mer på hunden. Vad har den med det här att göra?
|
|
|
|
|
#61368 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Jag kommer skaffa hund så småningom och den ska heta Nimco eller Zoltan; varken Bodhi, Patrick eller Rocky.
Kan även tänka mig kalla den för Alexo...
Cancer... usch jädrans sjukdom! Typ alla har det eller får det.
|
|
|
|
|
#61369 |
|
... Idag har jag ätit köttfärsås och spagetti.
... Min bror heter Johan
... Imorgon kanske det är fint väder. Då ska jag nog ut och cykla.
Se där. Tre totalt ointressanta inlägg.
|
|
|
|
|
#61371 |
Esta
|
Det var egentligen bara 1 inlägg, Alex; inte 3... 
|
|
|
|
|
#61372 |
Esta
|
Sorry Redax för att jag e med och 'ballar ur' denna tråd. Kan lätt bli så...
|
|
|
|
|
#61374 |
|
Nej nej, jag är inte sur. jag blev bara lite snopen att det helt plötsligt dök upp bilder på en hund. Har alltså inget med Patrik Svejtse att göra.
|
|
|
|
|
#61375 |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#61376 |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#61380 |
Stoke: 84 |
|
Ja. Hunden har inget här att göra. Och nej, det kan inte vara kul att bli dödsförklarad före man är det. Men bilderna ser faan inte bra ut alltså...
|
|
|
|
|
#61383 |
|
Esta skrev:
Jag kommer skaffa hund så småningom och den ska heta Nimco eller Zoltan; varken Bodhi, Patrick eller Rocky.
japp cancer är bara piss....min morsa gick bort 3 veckor sedan från cancer efter hon hade kjämpat i 11 år...cancer är piss.... 
|
|
|
|
|
#61386 |
Esta
|
RATMAN skrev:
japp cancer är bara piss....min morsa gick bort 3 veckor sedan från cancer efter hon hade kjämpat i 11 år...cancer är piss....
Sorry to hear that, man!
|
|
|
|
|
#61387 |
Stoke: -302 |
|
RATMAN skrev:
Esta skrev:
Mm dåligt med cancer det e bara vissa som blir friska av behandlingar därav av min kusin som blev det förra veckan.  Surfkopplingen till honom är att han bor i Skåne.
|
|
|
|
|
#61390 |
Stoke: 14 |
|
RATMAN skrev:
Esta skrev:
Beklagar mannen, vet hur det känns. min mamma gick med på det sättet:(
|
|
|
|
|
#61395 |
|
beklagar tillbaks ceder..känns orättvist..min mamma levde verkligen hälsosamt heeela livet..ingen alkohol, ingen cigg....aldrig..ägde dansskola, tränade varje dag, åt otroligt bra kost..vad fan mer kan man göra?..det är bara att njuta av varje dag man få!!!
live on man!!!
|
|
|
|
|
#61397 |
|
Oj! Jag beklagar verligen sorgen. Esta och Cederholm, ni är några av severiges skönaste surfare. Inte lätt för någon när ens närmaste tynar bort. Må nästa "perfect wave" gå er väg.
|
|
|
|
|
#61398 |
|
Ursäkta extra mycket. Är full som ett ägg. Jag menade naturligtivs att du Ratman ingick i det försök till support som jag skrev senast. Hoppas och tror att du har stöd bland de sköna svenska surfare som uppskattar din närvaro.
|
|
|
|
|
#61401 |
Stoke: -234 |
|
alex el gordo skrev:
jo men... halloj!
Hur tror du en person som är dödssjuk men fortfarande vid liv känner sig när han får läsa att redan dött???... Jag var nog mer inne mer på hunden.
Kanske som en levande död.. ??
Inte som en hund som du är inne på... 
|
|
|
|
|