Facebook data

1
Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt
#61377 Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

... mitt sista inlägg innan jag går på sponken.

När jag stog i tvättstugan och vek trosor och kalsonger kom jag på en grej som kanske är helt vansinnigt tråkigt men inte speciellt korkat.

Vad säger ni om att ha ta en heldag ute på vattnet där alla följer alla surfregler?
Det får inte vara en dag direkt efter ett flatspell på en månad eller så, då är det för svårt att hålla sig i tyglarna. Men tänk dig en dag då var och en är noga med att inte dropa in, inte snakea, lägga sig sist i lineup efter att man tagit en våg. Misslyckas man med att ta en våg så lägger man sig sist i kön. osv osv. Inte för att det går att leva 100% utifrån denna utopi men det är nog en nyttig övning för de flesta.

Alla som är med räcker upp en hand!

Logga in för att svara
#61378 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Klockrent.
Sedan kan SSA arbeta för att det blir en nationell helgdag. Eller åtminstone röd dag för dem som surfar.

(T-1,5 timmar till sponken...)

Logga in för att svara
#61379 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

alex el gordo skrev:
... mitt sista inlägg innan jag går på sponken.

När jag stog i tvättstugan och vek trosor och kalsonger kom jag på en grej som kanske är helt vansinnigt tråkigt men inte speciellt korkat.

Va, är dom så pass stora att dom måste vikas eller e byrålådorna för små??? hehe
Vad säger ni om att ha ta en heldag ute på vattnet där alla följer alla surfregler?
Det får inte vara en dag direkt efter ett flatspell på en månad eller så, då är det för svårt att hålla sig i tyglarna. Men tänk dig en dag då var och en är noga med att inte dropa in, inte snakea, lägga sig sist i lineup efter att man tagit en våg. Misslyckas man med att ta en våg så lägger man sig sist i kön. osv osv. Inte för att det går att leva 100% utifrån denna utopi men det är nog en nyttig övning för de flesta.

Kan man få dispens?...

Logga in för att svara
#61402 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
...

När jag stog i tvättstugan och vek trosor

VIKER du dina trosor???

nja... ungefär som att ha en fotbollsmatch utan tacklingar och frisparkar... regler är enkla i teorin men i verkligheten uppstår alltid situationer som kan tolkas olika...

Logga in för att svara
#61404 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
alex el gordo skrev:
...

VIKER du dina trosor???

nja... ungefär som att ha en fotbollsmatch utan tacklingar och frisparkar... regler är enkla i teorin men i verkligheten uppstår alltid situationer som kan tolkas olika...

Då är det bäst att utgå ifrån Giraffspråket.

Logga in för att svara
#61423 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

svåt å hålla sig till regler på torö när många kör höger även fast vågen kommer va bäst vänster.blir ofta tiltad när nån kör höger å jag ligger rätt för vänster. jag tror folk tror att man alltid kör höger på torö.

detta e nåt jag ofta tänkt på men inte nämt.... sitter på landet nu å har precis surfat waxholmsbåtsvågorna på grynnan brevid...kände mig riktigt kookig då vågen va skitdålig.men jag stod....

Logga in för att svara
#61442 Svar: Övning i surfsäkerhet då ALLA gör rätt 15 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
alex el gordo skrev:
...

VIKER du dina trosor???

Jamen Sverre,,,,,??? Kommer du inte ihåg,,,!!! Alex är ihop med en brutta från Dominikanska och hon gillar att Dominskera honnom,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!