Facebook data

1
Zanzibar...
#61405 Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Någon som har surfat i Zanzibar eller har ngn info om surf där..verkar mest va windsurf eller?
Tacksam för any info....

Logga in för att svara
#61407 Svar: Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ja, det finns massa grymma rev runt ön, men bara en surfare typ som är aussie och äger ett hotell.

Logga in för att svara
#61408 Svar: Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

En polare till mig här i Oz surfade några rev utanför Zanzibar. Han rotade bara runt och frågade alla om det var någon som surfade och till slut fick han veta att det fanns en ex.ozzy som hade en båt och brukade surfa. Aaron som min kompis heter padlade några hundra meter ut till snubbens båt, snackade lite med honom och sen stack dom och surfade huvud höga roliga vågor.

Vill du har mer info, maila mig så tar tar jag ett mer exakt snack med Aaron.

Kapten

Logga in för att svara
#61410 Svar: Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Min tjej har precis kommit tillbaka därifrån och frågade sig för lite. Tydligen skall det, som de andra övre inläggen säger, finnas breaks. Som hon förstod det låg de mot de norra reven, men lite oklar förklaring. Ryktet sade också att man kunde anlita locals att köra ut en till revet. Sökte även nu lite på det själv och hittade ett antal sidor med info om surf på zanzibar.

Logga in för att svara
#61415 Svar: Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

kapten skrev:
En polare till mig här i Oz surfade några rev utanför Zanzibar. Han rotade bara runt och frågade alla om det var någon som surfade och till slut fick han veta att det fanns en ex.ozzy som hade en båt och brukade surfa. Aaron som min kompis heter padlade några hundra meter ut till snubbens båt, snackade lite med honom och sen stack dom och surfade huvud höga roliga vågor.

Vill du har mer info, maila mig så tar tar jag ett mer exakt snack med Aaron.

Kapten

yep, that's the one!

Logga in för att svara
#61465 Svar: Zanzibar... 15 år, 11 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

tack för tipsen:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!