Facebook data

1
Pris på surfbrädor
#61471 Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Bstyle
graphgraph

Ska iväg och hitch hika i västra europa i juni i några veckor. Har dock inte koll på hur jag gör med bräda. Är på tight budget och kommer ta med min egna 6'4''a om det behövs.

Vet någon på ett ungefär vad "ok" short-/funboards går för i lokala surfshopar och på gatorna i Biarritz/Hossegor-området?

Logga in för att svara
#61475 Svar: Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Köp bara bräda i dessa surfmetropoler om du måste. Priserna ligger rejält över det vanliga. Tar du dig högre upp på franska västkusten eller en bra bit förbi San Sebastian och Bilbau, till någon liten håla, så kan du få betydligt bättre grejer till kanske 60% av vad du får betala i Biarritz och Hossegor. Utbudet är däremot inte lika stort så har du speciella önskemål så är det kanske bäst att ta med egen bräda, eller punga ut med med lite extra för ett skönt åk.

Som exempel. Min bräda kom inte fram med Nowegian i somras så jag blev tvungen att köpa mig en. OK för att den var ny men jag fick betala ca 7500 för den. Samma bräda kan du köpa via Frontside i Sthlm för 6500.... Ja du fattar att de tar överpriser.

Logga in för att svara
#61481 Svar: Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Shakadude
graphgraph

Om du är sugen på å hyra , så ligger priserna ungefär på 30 Euros/dagen. Men det är klart att om du ska surfa en längre tid lönar det sig att köpa. Har hört att man kan få tag på fräsha och billiga begagnade brädor, ganska lätt. Om du tar kontakt med butiker eller surfskolor lär ju dem ha en del beg. brädor. Finns ju nästan mer brädor än människor där nere på sommrarna.

Logga in för att svara
#61484 Svar: Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

det finns mycket beggade brädor, satsa på det,,, stark har en fet shop lite längre norrut mot ondres har jag för mig där dom har hur mycket som hälst, nytt och begagnat för bra pris!
Lycka till:)

Logga in för att svara
#61547 Svar: Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

om du skall vara i biarritz. så säger jag bara JPStark fabriken. många brädor där. tror att det är de stället viktor m snacka om.

Logga in för att svara
#61556 Svar: Pris på surfbrädor 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

latte skrev:
om du skall vara i biarritz. så säger jag bara JPStark fabriken. många brädor där. tror att det är de stället viktor m snacka om.

jo det är det nog,,, mycket brädor, många nya och en hel del beggade för grymma priser också, du kan få en duglig shortboard för 70 euro

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!