Facebook data

1
Go Pro kamera. Är det nått att ha?
#61570 Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Tjena mittbena. Inte för att jag anser min fula surfstil behöver förevigas men ändå.

De flesta känner säker till kameran Go Pro som man kan fästa på hjälmen eller direkt på brädan. Jag fick höra lite skvaller att de gick sönder mycket. En polare som jobbade i en shop Hossegor sa att man inte skulle köpa den nu utan vänta på uppdatering... Är det någon svenne som haft en och kan ge en statusrapport?

Logga in för att svara
#61585 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Tja Alex! Vi har testat. Recensionen kommer i nästa NSM

Logga in för att svara
#61586 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Köpte en 2006 i Kalifornien, det var den första modellen och den var väldigt låg upplösning på. Har inte använt den speciellt mycket. Ska bli spännande att se hur kvaliteten är på den nya modellen...

//Göran

Logga in för att svara
#61591 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 11 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Den är svingrym!

Några saker bara:

En klar fördel om du kan borra fcs pluggar i brädorna, annars har du endast en platta med dubbelhäftande tejp att sätta på en bräda.

Sedan blir det lätt imma i vattenhuset om du är i vermare klimat, så var försiktig när du byter batterier så du inte får in fukt.

// Calle

Logga in för att svara
#61592 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 11 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Alla som har köpt den nya wide med 5 megapixel är grymmenöjda. Viktigt med bra batterier sägs det. SUP-gubbarna fäster den ute på paddeln och får med hela brädan och en bra bit av vågen. Sätter man den på nosen ska man ju gilla sig själv, men vem gör inte det.?.. /JB

Logga in för att svara
#68150 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Några fler synpunkter på kameran nu när den har funnits ett tag?

Med det vidvinkelobjektivet går den väl antagligen inte att använda till att fota andra surfare med om de inte åker förbi sjukt nära där man ligger i vattnet eller?

Hur bra sitter häftplattan är det så att man skall vara orolig eller är det pålitliga fästen. Vet inte om jag kommer att kunna hålla mig från att ta med den innan jag hinner få i en fenplugg om jag köper en

Ruskigt sugen... om inte annat kan man ju låna ut brädan till någon som verkligen kan surfa så man får det på bild. Dessutom är den väl bra att ha till nybörjare för att de skall kunna se vad de gör och hur.

Logga in för att svara
#68152 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jonty skrev:
Några fler synpunkter på kameran nu när den har funnits ett tag?

Med det vidvinkelobjektivet går den väl antagligen inte att använda till att fota andra surfare med om de inte åker förbi sjukt nära där man ligger i vattnet eller?

Hur bra sitter häftplattan är det så att man skall vara orolig eller är det pålitliga fästen. Vet inte om jag kommer att kunna hålla mig från att ta med den innan jag hinner få i en fenplugg om jag köper en

Ruskigt sugen... om inte annat kan man ju låna ut brädan till någon som verkligen kan surfa så man får det på bild. Dessutom är den väl bra att ha till nybörjare för att de skall kunna se vad de gör och hur.

Elinn snackade om att man kan fästa vissa kameror på surfhjälmar. Är denna som diskuteras en sådan?

Logga in för att svara
#68156 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Jo jag tror att den går att fästa på en hjälm men jag har ju ingen hjälm

Logga in för att svara
#68159 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jonty skrev:
Jo jag tror att den går att fästa på en hjälm men jag har ju ingen hjälm

Det kommer jag ha sen så jag kan filma dig förutsatt att du surfar före mig på vågorna.

Logga in för att svara
#68341 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Nu kanske det är vatten som är problemet, men många kör med den som hjälm-kamera eller fäster den på sporthojjarna när dem (vi) kör på bana! Fästningsanordningarna och allt verkar funka bra iaf! Inte hört om nån som skakat sönder eller så!

Logga in för att svara
#68462 Svar: Go Pro kamera. Är det nått att ha? 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

nya modellen ska visst bli grym! man får ju fint perspektiv inne i tuben;)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!