Facebook data

1
Bildspel nr 2 Central America
#61571 Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Här kommer det andra bildspelet från min resa i Central America som jag var iväg på under 7 månader i "vintras".
Detta bildspelet tar plats på den carbiska sidan i Panama. En ögrupp vid namn Bocas del Torro (tjurenskäfft). Grymmt bra surfing var det där på både beach och reef bryten.

Komenter gärna på bloggen eller här..

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Logga in för att svara
#61572 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Fina bilder

Logga in för att svara
#61575 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

riktigt fint! bra gjort!

Logga in för att svara
#61582 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 3

ånga rot
graphgraph

Schysst bildspel(med undantag för upprepningssekvenserna, ganska jobbiga) men vad hände med polaren? Hemlängtan, skorpionbett, eller kanske haffad av la policia?

Och läs igenom grammatikdelen i engelskaboken från mellanstadiet igen...

Logga in för att svara
#61596 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Schysst bildspel.

Vad gillade du Bocas annars? Jag var där för en månad sedan men jag tyckte stället var skitjobbigt. Påminde lite om dom jobbiga bitarna av Kanarieöarna. Bodde på Colon.

Logga in för att svara
#61603 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 1

peterpan
graphgraph

That is nice bro....looks like you had a lot of fun on that trip Good selection of music as well...

Logga in för att svara
#61610 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

ånga rot skrev:
Schysst bildspel(med undantag för upprepningssekvenserna, ganska jobbiga) men vad hände med polaren? Hemlängtan, skorpionbett, eller kanske haffad av la policia?

Och läs igenom grammatikdelen i engelskaboken från mellanstadiet igen...

Polaren är ju med på säkert 3-4 bilder. Du får kolla igen. Sedan som svar på din engelska fråga. Den kunde ju varit bättre men jag föredrar att skriva på "dålig" engelska så att mina ej svensktalande vänner "kanske" förstår "lite" vad jag skriver iaf. Alla kan inte vara nöjda mannen!

Annars gillade jag Bocas när vi var där för vi kom precis i början av ett grymmt swell och hade turen att vara kvar när det kom ett till bra någon vecka senare. Men det var ju jävla jobbigt att ta båtarna hela tiden. Kostade ju på om man skulle dra ut 2 gånger om dagen.

Thanx broow!! One of the 2 girls(sisters) in one of the pic played that song at the hostel and it was the first time i heard it. So i think the music is perfect!!! And those 2 girls wooow The younger one of them (not the one in the photo serie) surft for Panama surf team!

//bazmei

Logga in för att svara
#61612 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 3

ånga rot
graphgraph

Aha missförstånd då, trodde polaren stack efter en vecka (tyvärr va det nog pga engelskan...no offence!!).

Kul att se bilderna iaf!!

Logga in för att svara
#61977 Svar: Bildspel nr 2 Central America 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Inga problem. Vet att den kunde vart bättre. Faktist så fattade inte polaren heller. Men det kanske beror på allt dåligt gräs i CR och Panama.

Snart ett nytt bildspel pågång nu med. Sitter och grejar lite på slutet nu. Ligger lite nya bilder på bloggen med. Dock ingen surf men det ser ni ju om ni kikar.

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!