Facebook data

1
nån som vet, funkar det? ärligt svar tack
#61736 nån som vet, funkar det? ärligt svar tack 15 år, 11 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

snälla nån, pallar inte bomköra, funkar torö idag? nån som varit nere som kan ge rapport? och nej, jag bryr mig inte ifall ett sånt här inlägg drar ner folk, torö klarar ju 50 pers utan problem.

Logga in för att svara
#61743 Svar: nån som vet, funkar det? ärligt svar tack 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

åk ut ta med en fet longboard och engångsgrill ifall det inte e vågor!

För att få surf måste man ju våga åka ut, även om prognosen inte e perfekt!

Logga in för att svara
#61744 Svar: nån som vet, funkar det? ärligt svar tack 15 år, 11 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

helt sant, det har jag gjort många gånger...just idag vet jag dock inte om jag pallar en bom. men nåt skit borde där ju vara tycker man....

Logga in för att svara
#61767 Svar: nån som vet, funkar det? ärligt svar tack 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

för miljöns skull är det bra med mindre bomkörningar!

Det blir mer ekologiskt då!!!

Tugga cat i hela käften eller cocablad är också jävligt ekologiskt!! Som att idissla!! kossor är jävligt ekologiska tuggar gräs o bajsar dynga som vi kan elda!!!

skit i engångsgrillen - elda skiten istället!!

Logga in för att svara
#61777 Svar: nån som vet, funkar det? ärligt svar tack 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

crazynick skrev:
snälla nån, pallar inte bomköra, funkar torö idag? nån som varit nere som kan ge rapport? och nej, jag bryr mig inte ifall ett sånt här inlägg drar ner folk, torö klarar ju 50 pers utan problem.

Vafan! Letar du forumråd innan du ringer mig?!?!? Är jag så utanför loopen nu?

Hehe, du börjar bli lite desperat ser jag... börjar likna de där turerna när du drog till Torö när gubben sa 8 m/s...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!