Facebook data

1
Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ????
#61784 Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Tom
graphgraph

Tja alla... Behöver ngn som vill surfa i 3 månader, typ aug-okt, här nere i Arugam bay,,, gratis boende emot att hålla koll på mitt ställe o hundar när jag ej e där,,, Svara till,,, onyatom@hotmail.com

Logga in för att svara
#61786 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Tom skrev:
Tja alla... Behöver ngn som vill surfa i 3 månader, typ aug-okt, här nere i Arugam bay,,, gratis boende emot att hålla koll på mitt ställe o hundar när jag ej e där,,, Svara till,,, onyatom@hotmail.com

Vart är du då om inte är hemma med hundarna?
Vilken hundras är det?

Logga in för att svara
#61801 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

HELVETE!!
KANSKE ETT UPPDRAG FÖR BOS!!!

Någon i BOS som vill ta det här vaktuppdraget?
Sen kan resterande BOS medlemmar åka ner en sväng!!!

Logga in för att svara
#61807 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Tack för svaret Tom!! Det underlättade att jag fick veta de 2 olika hundraserna samt vart du annars befinner dig då du inte är i A-bay. Förresten i vilket land ligger A-bay?

Logga in för att svara
#61811 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Tom
graphgraph

Tja sverre, dörren e öppen, först ner får sovplats, hehehe.... Och elin, A-bay e Arugam Bay och ligger på Sri Lanka

Logga in för att svara
#61936 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Sjukt lockande Tom, återkommer !!

Logga in för att svara
#62643 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

PetterGBG
graphgraph

Ar det nagon som nappat an? Jag ar intresserad annars, har skickat ett mail till dej Tom.
Min granne nar jag vaxte upp var for ovrigt fran Sri Lanka, ger sana referenser fortur?

Logga in för att svara
#62852 Svar: Vem vill bo gratis o surfa i A-bay ???? 15 år, 11 månader sen Stoke: 6

Gerborn
graphgraph

hur ser det ut ja? är det 1000 personer som står i kö? och hur många personer kan man bo?

PEACE!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!