Facebook data

1
mölle från sthlm
#6202 mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

jo, blir troligvis lite problem för mig och möjligtvis 1 till att ta sig ner till helgen. finns det fler brinnande surfsjälar från sthlm som har funderingar på att åka? vore riktigt kul att komma ner så om det finns ett tag hör gjärna av er här eller på 0705299690

peace

Logga in för att svara
#6227 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Är sugen som fan men har inte stålars till det men hur långt är det? Överväger att be om förskott:P

Logga in för att svara
#6229 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

asså de blir ju inte allt för mkt om man är typ 4 pers på en bil.. ca 50 mil? 1200 i soppa totalt kanske? 300-400 spänn var + käk som man lagar på fredagen hemma, pastasallad, pankakor ja du vet sen åker man hem på kvällen så man e hemma på lördag kväll/natt.. kanske 500 totalt? vafan, de bränner man ju endå på krogen de dagarna..

sugen?

Logga in för att svara
#6232 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen  

tubelitubtub

mitt stalltips är att vara därnere imorn tidigt, och surfa andra sidan av kullen om man säger som så....ojoj vad det kommer rocka. shit.

Logga in för att svara
#6233 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

jobb..

Logga in för att svara
#6244 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag ska forsoka ta mig ner. Har dock en resa pa 15 timmar framfor mig, och sedan en tidsforskjutning pa 6... for se hur pigg jag ar i morgon kvall.

Har plats for fyra pers i min 745:a.
Ring runt 21 imorgon kvall om du ar sugen, 0706 15 50 38

Logga in för att svara
#6342 Svar: mölle från sthlm 18 år, 4 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

faan!
Resan blev tuff. Vaknade typ för en timme sedan, och kl är ju för bövelen 12... Alltså ingen nerresa för herr Gordo. Synd, ser ut att blåsa en hel del.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!