Facebook data

1
röst
#62142 röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Snart är det ju dax att rösta igen så jag tänkte kolla med er inbitna surfare en sak.

Finns det någor surfparti? Eller något parti/ person som vill gagna stränder o vågor lite extra mycket?

Logga in för att svara
#62143 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

"elin... håll käft."

så hade jag sagt till dig om jag kände dig irl och av någon anledning umgicks med dig. men det gör jag ju inte så... kör på du.

(mkt gnäll och lite bidrag från mig nu men men)

Logga in för att svara
#62144 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

JAG, EDER ALLAS GUDFADER, VARE SIG NI VILL ELLER EJ, UPPMANAR ALLA ATT RÖSTA BOS !!!!!!

Vill du ha in mer vett och etikett i Bryfuckingsell? Lägg din röst på BOS

PÅ allvar!!! Det hade varit väldigt kul om ett par tusen röster gick till BOS, så kunde sedan journalisterna spekulera i vad detta är för ett parti.. hehehe....

Logga in för att svara
#62145 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

rackarn skrev:
"elin... håll käft."

så hade jag sagt till dig om jag kände dig irl och av någon anledning umgicks med dig. men det gör jag ju inte så... kör på du.

(mkt gnäll och lite bidrag från mig nu men men)

Ja du rackarn om du skulle ha äran att kunna snacka med mig även utanför SS så skulle jag kunna hålla käft. Fast vet du vad!!? Jag kan ändå lyssna på surfarna när de berättar om det finns någe surfparti eller någon politiker som vill gagna stränder och vågor. Detta för att jag lyssnar med öronen och inte med min käft.

Logga in för att svara
#62146 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

sverre skrev:
JAG, EDER ALLAS GUDFADER, VARE SIG NI VILL ELLER EJ, UPPMANAR ALLA ATT RÖSTA BOS !!!!!!

PÅ allvar!!! Det hade varit väldigt kul om ett par tusen röster gick till BOS, så kunde sedan journalisterna spekulera i vad detta är för ett parti.. hehehe....

VARFÖR ska vi rösta på BOS, Sverre?? Vad är det Ni förspråkar? Fri surf för alla? Renare stränder? Högre säkerhet i LineUp? Fler surfspots? Bättre kommunikation till och från surfet? VAD????

Jag vill veta mera!! Annars blir det inget: "Sverre Sverre über alles!!".

Logga in för att svara
#62147 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:

Om det inte finns någe surfparti tycker jag att det borde bildas ett sånt . Det e väl bara å rösta på den blanka valsedeln o skriva dit surfpartiet, lätt som en plätt.

Logga in för att svara
#62148 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

För er som tycker detta är krångligt med att rösta så kan man göra detta även innan den 7juni vilken tid som helst fast sista chansen är på söndan.

Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska skriva så jag är fortfarande påverkbar så nu har ni era chanser!!!

Logga in för att svara
#62149 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja allt det du sa där Feddan!!

samt mycket mycket mer! Främst för att ge de inkompetenta politikerna fingret rätt upp i fejjan men självklart har BOS egna ideal!!

Vi vill bland annat bota alla bögar,
införa tvångsgifte,
treårig obligatorisk militärtjänst,
en storsatsning av en invasion för att ta tillbaka Sveriges rättmättiga gränser, dvs Norge och Finland ska tas tillbaka.
Däremot ska vi skänka Skåne till Danskarna i utbyte mot en Container Carlsberg.
Legalisera kriminalitet
kriminalisera de heliga surfreglerna
Införa en ny statsreligion, levinism eller vad den heter som Adamski har grundat.
Vi vill EKOLOGISERA ALLT! Det ska vara ekologiska bilar, ekologiska räkmackor, och ekologiska bildäck etc
Vi ska resa en jättestaty över Gudfadern i Sveriges huvudstad Göteborg!
Vi ska jobba hårt för porrens frigörelse från droger och pengar.
Vi vill införa att barn får adoptera sina föräldrar, så< får dom själva välja om de vill ha två pappor eller en av varje etc..
Vi vill ta bort all jävla skatt o moms på njutningsvaror, billigt brännvin, godis, och chips.
Höj skatten på arbete!! Det ska INTE löna sig att arbeta, det ska löna sig att surfa!!!

m.m. m.m.

Logga in för att svara
#62150 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:

samt mycket mycket mer! Främst för att ge de inkompetenta politikerna fingret rätt upp i fejjan men självklart har BOS egna ideal!!

Vi vill bland annat bota alla bögar,
införa tvångsgifte,
treårig obligatorisk militärtjänst,
en storsatsning av en invasion för att ta tillbaka Sveriges rättmättiga gränser, dvs Norge och Finland ska tas tillbaka.
Legalisera kriminalitet
kriminalisera de heliga surfreglerna
Införa en ny statsreligion, levinism eller vad den heter som Adamski har grundat.
Vi vill EKOLOGISERA ALLT! Det ska vara ekologiska bilar, ekologiska räkmackor, och ekologiska bildäck etc
Vi ska jobba hårt för porrens frigörelse från droger och pengar.
Vi vill införa att barn får adoptera sina föräldrar, så< får dom själva välja om de vill ha två pappor eller en av varje etc..
Vi vill ta bort all jävla skatt o moms på njutningsvaror, billigt brännvin, godis, och chips.
Höj skatten på arbete!! Det ska INTE löna sig att arbeta, det ska löna sig att surfa!!!

m.m. m.m.

Dessa var helt okej sverre enligt min politiska åsikt.
- Höj skatten på arbete!! Det ska INTE löna sig att arbeta, det ska löna sig att surfa!!!
- Vi vill EKOLOGISERA ALLT! Det ska vara ekologiska bilar, ekologiska räkmackor, och ekologiska bildäck etc
- kriminalisera de heliga surfreglerna

Logga in för att svara
#62151 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

m.m.

Höj A-kassan till 150 %
Höj arbetsgivaravgiften till det dubbla.
Ta all bonus till topcheferna, köp guld för det och kör sedan upp tackorna i deras feta arslen!
Sätt Mona, Maud och Ohly att läsa in gymnasiekompetens.
Inför offentliga spöstraff åt alla bankchefer

Logga in för att svara
#62153 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Sverre hur ser BOS på decentralisering ?

Logga in för att svara
#62155 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Bos parti:blush:
Skiiit, du vill ju dumpa skåne till danskarna, går ju inte. Då loosar vi en massa goooa surfstränder:(
Det viktigaste i ditt parti trodde jag skulle vara fritt "gräs" och egen bärsfabrik, du e ju inte alltid direkt klar i kolan när du skriver:sick:

Men ok för mindre jobb och tackor i röven på direktörer, dock inte guldtackor;)

Logga in för att svara
#62159 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Detta hittade jag på google när jag sökte på surfpartiet.

www.steffo.nu/forum/showthread.php?p=50997

www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=21752

www.flashback.se/magazine/49/val-94-komplett-lista-alla-roster/
i denna lista fanns två varianter surfpartiet samt surfingpartiet

Blir bara förvirrad av dessa länkar, jag kanske blir tvungen att rösta på ett annat parti, men jag ska kolla om det finns några surfare som är aktiva i det partiet.

Logga in för att svara
#62162 Svar: röst 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:

DU kan va decentraliserad....

Logga in för att svara
#62168 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

JAG är mer centraliserad.

Logga in för att svara
#62169 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:
sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

nja... mer som en Centrifug...

Logga in för att svara
#62176 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

nja... mer som en Centrifug...

Jag tycker om att snurra Sverre, det tyckte jag redan som liten för då snurrade jag på alla mina lediga stunder i en snurrgunga. Först samlade jag ihop några personer och ledde dem till detta snurrcentrum och där snurrade jag och dem så mycket så att jag och mina kompisar även snurrade efteråt då snurrgungan hade stannat. Det var jätte roligt.
Nu när jag är lite större och inte så många får plats på en snurrgunga så brukar jag samla ihop lite personer och besöka något nöjesfält och där välja någon åkattraktion som snurrar mycket och gärna fort, så att det känns som om jag är som en centrifug.

Centralisering pågår ju redan det e därför jag(Sverige) är med i EU, lika bra att acceptera det och påverka nuläget genom att rösta på något vettigt parti som kan föra fram mina åsikter.

Som att satsa mer pengar på att göra större och flera snurrgungor som ger plats åt flera vuxna människor. Det skulle vara roligt.

Logga in för att svara
#62179 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

var så god Elin :

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=16239#16239

kolla in youtube s klipp en

j a jag sä rskriver

Logga in för att svara
#62181 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
var så god Elin :

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=16239#16239

kolla in youtube s klipp en

j a jag sä rskriver

Ja de dära klippen var snurriga Sverre¨ .Jag tycker att vi ska centralisera snurrandet till snurrgungorna och inte snurra så mycket inom surfing. Jag vill ju hinna se surfarna någon gång så då är det bäst om de bara tar stora vida svängar. Surfing är ju en sport för att visas upp inför en publik det är så jag har fattat det hela då diverse tävlingar anordnas och en massa publik strömmar för att se de hätfiga surfarna.

Logga in för att svara
#62197 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

sverre skrev:

Vem ska då dricka alla dessa Carlsberg. Delas dessa ut bland folket eller är det "en "morot" för bättre arbete" till ledningen?

Logga in för att svara
#62202 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Carlsberg skall drickas vid den sk BOS Triple Hundred Challenge:

100 miles run & 100 pints of beer drunk in 100 hours.

(obs PINTS not cans)

This has only been accomplished once, by Robin Thomas of Hunter's Bog Trotters club. It is not for the faint-hearted/livered.

Logga in för att svara
#62243 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

www.rosta7juni.se/rosta.php

Ett utdrag:
Någon kommer att rösta åt dig
Idag bestämmer en dryg tredjedel av Sveriges befolkning, de 38 procent som röstade förra gången, om vilka beslut våra politiker skall ta i Europaparlamentet. Det är ett problem för demokratin, det är ett problem för EU men inte minst för dig. Eller tror du att den där tredjedelen tycker precis som du? Om du inte använder din röst ger du den till någon annan.

Om du surfare inte tycker som jag Elin_nybörjaren så är det bara att gå o rösta o visa att du tycker något.

Jag kommer att rösta för vågorna.

Logga in för att svara
#62330 Svar: röst 15 år, 10 månader sen  

Dr. Hemlich

Elin_nybörjaren skrev:

Ett utdrag:
Idag bestämmer en dryg tredjedel av Sveriges befolkning, de 38 procent som röstade förra gången, om vilka beslut våra politiker skall ta i Europaparlamentet. Det är ett problem för demokratin, det är ett problem för EU men inte minst för dig. Eller tror du att den där tredjedelen tycker precis som du? Om du inte använder din röst ger du den till någon annan.

Om du surfare inte tycker som jag Elin_nybörjaren så är det bara att gå o rösta o visa att du tycker något. Jag rösta NEJ till EU. Och har därmed sagt, att jag EJ vill va med. Varför ska jag rösta igen,igen och igen då ?

Logga in för att svara
#62335 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

sverre skrev:
[quote]
quote]

Hmmm... Varför inte ta bort den där snubben längst upp på Avenyn och ställa nåt lämpligt där??
Gör skiten lite djupare med så kan man kanske till och med öva lite paddling i den.

Logga in för att svara
#62340 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ni alla har nog snurrat lite för mycket för maken till urspårad diskussion har inte skådats...
jag... gillar det;)

ALLAH ska med"

Logga in för att svara
#62342 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Feddan skrev:
[quote]sverre skrev:

quote]

Hmmm... Varför inte ta bort den där snubben längst upp på Avenyn och ställa nåt lämpligt där??
Gör skiten lite djupare med så kan man kanske till och med öva lite paddling i den.

Alla förslag kan genomföras förutsatt att någon politiker är bra på att argumentera, lyssna och ledarskap och föra fram dina förslag Feddan.

Logga in för att svara
#62344 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Dr. Hemlich skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Ett utdrag:

Om du surfare inte tycker som jag Elin_nybörjaren så är det bara att gå o rösta o visa att du tycker något. Jag rösta NEJ till EU. Och har därmed sagt, att jag EJ vill va med. Varför ska jag rösta igen,igen och igen då ?

Om du Dr. Hemlich vill gå ur EU så bör du rösta på något parti som vill gå ur EU och det finns såna. Att du ska rösta om o om igen fastän att du en gång röstade Nej till EU beror på majoritetsbeslutet som Sverige går efter, du är med i EU lika mycket för det fastän att du inte ville det. Du har två alternativ antingen röstar du på nåt parti som är motståndare till EU eller så flyttar du till något land som inte är medlem i EU.

Logga in för att svara
#62345 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

ådén skrev:
ni alla har nog snurrat lite för mycket för maken till urspårad diskussion har inte skådats...
jag... gillar det;)

ALLAH ska med"

Ja!!! jag hör även din röst ådén. Alla som skriver något i denna tråd o tycker något om valfritt ämne använder sin röst. Ingen kan göra att denna diskussion spårar ur eftersom att vi inte tänker lika om allting, det är därför som det är så viktigt att vara med och påverka med att rösta i detta EU-val, så att du är med på ditt lilla hörn och visar att din åsikt är viktig för oss alla andra.

Logga in för att svara
#62350 Svar: röst 15 år, 10 månader sen  

Dr. Hemlich

Svar till EL in. Svar 1. Vafan tror du jag är Kommunist.
Svar 2. Majoritetsbeslut !! Jajavist 50,001 % ja och 49,999% Nej. Fuck you EL-in.
Svar 3. Pissoff din slampa. Jag är Svensk, och ska inte behöva flytta. Endast 38% rösta förra valet Hoppas det blir lägre i år. Slovakien är nere på 17% Jag hoppas vi slår det om några år
Kolla länk. ltz.se/nyheter/euvalet/1.1071492

Logga in för att svara
#62354 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Dr. Hemlich skrev:
Svar 2. Majoritetsbeslut !! Jajavist 50,001 % ja och 49,999% Nej. Fuck you EL-in.
Svar 3. Pissoff din lampa som lyser. Jag är Svensk, och ska inte behöva flytta. Endast 38% rösta förra valet Hoppas det blir lägre i år. Slovakien är nere på 17% Jag hoppas vi slår det om några år

Ja jag ser att länken är ifrån Jämtland, det är ju fantastiskt!!

Jag tror ingenting om dig för du är ju så hemlig.
Om det blir färre som röstar så är det ju ännu svårare för dig att förändra något som tycker annorlunda om saker, ingen får reda på hur du tycker, men du blir ändå påverkad av de beslut som tas där borta.

Min barndomsgranne ville vara med och förändra redan som barn och eftersom att denna tyckte en massa saker och ville visa detta för fler så är nu denna EU-parlamentariker och går att rösta på. Fast jag röstar inte på denna bara för att vi bott på samma gata, för jag har inte liknande åsikter som denne.

Logga in för att svara
#62355 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Dr. Hemlich skrev:
Svar 3. Pissoff din slampa. Jag är Svensk, och ska inte behöva flytta. Endast 38% rösta förra valet Hoppas det blir lägre i år. Slovakien är nere på 17% Jag hoppas vi slår det om några år

Cool tha fuck down Dr. Överspända Fis

Logga in för att svara
#62363 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Obie skrev:
Dr. Hemlich skrev:

Cool tha fuck down Dr. Överspända Fis

Eller Dr.Bitter...

Logga in för att svara
#62397 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

For er som INTE rostar finns ju alltid den utomparlamentariska:

revfront.org/

Lycka till!

Logga in för att svara
#62443 Svar: röst 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kom ihåg att använda ditt röstkort idag!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!