Facebook data

1
Surf- & festbuddies i Biarritz runt 5-12/7?!
#62216 Surf- & festbuddies i Biarritz runt 5-12/7?! 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Jag o en tjejkompis kör ner mot Biarritz efter midsommar med mål södra Portugal i augusti, men då hon ska hem om en sväng o jobba på Hultsfred så kommer jag bli kvar i Biarritzområdet ålalåne den veckan. Hade varit skoj att hooka upp med lite surfsverigesurfare och annat löst folk då!

Någon som kanske redan nu vet att ni kommer vara i krokarna?!

Logga in för att svara
#62492 Svar: Surf- & festbuddies i Biarritz runt 5-12/7?! 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Aintain
graphgraph

Tja! Vi är 3 polare som drar ner den fjärde juli o stannar i 4-6 veckor vilket verkar vara samma tid som er.

hade ni planerat att bo på camping eller chansar ni som vi tänkte göra att hitta någon annan stans o parkera o flytta på sig lite då o då? Vi kommer köra en likadan bil som du har som visningsbild fast grön

Logga in för att svara
#62505 Svar: Surf- & festbuddies i Biarritz runt 5-12/7?! 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Vad kul!! Den veckan min kompis drar iväg tror jag det blir campingen, för då är det bara jag i bilen. Inte så sugen på att leta parkering hela tiden då... Fast, va vet jag?! Får se lite när vi kommer ner. Åker ju ganska snart nu...två veckor kvar till avresa bara!!

Hör av er när ni åker så vet jag nog var jag befinner mig! Vit folkabuss me högtak och surfräcken på sidorna... Tuta!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!