Facebook data

1
Resa till mexico
#62473 Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

Funderar på att åka till mexico. Någon som varit där och har lite info?
Har kikat lite på biljetter, att flyga med Brittish Airways som är det absolut billigaste blir svårt eftersom de inte tar brädor i bagaget. Nästa biljett med annat flygbolag är 2000 dyrare, skulle vara intressant att veta hur de som varit där flugit? Tips på ställen vore också trevligt om nu någon sitter inne med info...

Logga in för att svara
#62484 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

sorry om jag snor din tråd men ska ta mig från roslagstull till hötorget, någon som har gjort det förut och har lite tips?

KLM brukar ha schyssta deals till mexcity, inte nu dock. kolla iberia. och kolla själv, va inte så jävla handikappad.

ett grymt spot som du inte får missa är www.wannasurf.com och google.

happy searching

Logga in för att svara
#62497 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

rackarn skrev:
sorry om jag snor din tråd men ska ta mig från roslagstull till hötorget, någon som har gjort det förut och har lite tips?

KLM brukar ha schyssta deals till mexcity, inte nu dock. kolla iberia. och kolla själv, va inte så jävla handikappad.

ett grymt spot som du inte får missa är www.wannasurf.com och google.

happy searching

hehehe....

www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-a7323b2d04f423c13bc35868f81e959d.html

Logga in för att svara
#62510 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 1

Hector
graphgraph

Det finns nog antagligen ganksa många olika bolag du kan flyga med. Sen beror det ju på vart i mexico du ska? Spenderade 4 månader i mexico førra året, Fløg med continental airlines landade i Gudalajara. Ska du till væstra mexico kan jag starkt rekomendera ett stop i Sayulita!

Logga in för att svara
#62528 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

rackarn: du tror inte jag sökt på google och bland annat självklart kollat på wannasurf?
varför över huvudtaget skriva något om du inte har något vettigt att komma med som hector?
jag tycker personligen inte att det som står på de sidor man kan hitta går att jämföra med det som personer som varit där kan berätta, speciellt eftersom det sällan kryllar av svennar som skriver på de sidor som finns...men i och med att du hittar så mkt bra saker inför en första resa till mexico så får du hemskt gärna dela med dig!

sverre: i vanlig ordning, fuck off.....

Logga in för att svara
#62532 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Frankie skrev:
rackarn:

ok.... efter att ha stått upp för ditt inlägg mot Rackarn så får man ett fuck off rakt i fejjan!

what???

Logga in för att svara
#62535 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

ja hectors (no offense) bidrag var fantastiskt: man kan ta sig till mex med många bolag och beroende på vart man ska ska man flyga till olika destinationer.

finns nästan 200 spots på wannasurf. så var fan ska du åka? det verkar som att du har lite erfarenhet, annars skulle du nog inte fundera på mexiko, iaf inte utan att påpeka att du är nybörjare. oavsett, hur man än vrider och vänder på det, så går det inte att komma ifrån att man så jävla enkelt kan få en bra uppfattning om vad som finns (förutsatt att man vet vad man vill). specificera dig så får du bättre hjälp.

kryllar inte av svennar på wannasurf, nä, hoppas du kan engelska? jag låser mig nog i mina egna preferenser och kanske måste inse att många andra gärna får tips om svenneställen där man hittar mysiga stränder och snälla vågor, goda fruktsmoothies och skön stämning med gitarr och brasor.

sverre, kul, men högst personligt/onödigt.

Logga in för att svara
#62544 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

tja frankie. stoffe har varit där.jag messar hans nr till dig nu..

Logga in för att svara
#62549 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

tack plåtis...

Logga in för att svara
#62636 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Inte en enda ursäkt eller förklaring till att du ber din beskyddare att fuck off!!! NÄ NUUU JÄVLAR SKA DU HYVLAS din jävla backpackersurfare!!

Rackarns dryghet mot dig är ju bara hälften av det du är värd!!!

Logga in för att svara
#62638 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

rackarn skrev:
ja hectors (no offense) bidrag var fantastiskt: man kan ta sig till mex med många bolag och beroende på vart man ska ska man flyga till olika destinationer.

finns nästan 200 spots på wannasurf. så var fan ska du åka? det verkar som att du har lite erfarenhet, annars skulle du nog inte fundera på mexiko, iaf inte utan att påpeka att du är nybörjare. oavsett, hur man än vrider och vänder på det, så går det inte att komma ifrån att man så jävla enkelt kan få en bra uppfattning om vad som finns (förutsatt att man vet vad man vill). specificera dig så får du bättre hjälp.

kryllar inte av svennar på wannasurf, nä, hoppas du kan engelska? jag låser mig nog i mina egna preferenser och kanske måste inse att många andra gärna får tips om svenneställen där man hittar mysiga stränder och snälla vågor, goda fruktsmoothies och skön stämning med gitarr och brasor.
.

HEHEHEHEHEHE!!!!! WOOOORD!!!!!!

Ska du åka till mexico och äta Tacco eller!!!! mouhahahahaha!!!

Logga in för att svara
#62656 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Frankie skrev:
rackarn: du tror inte jag sökt på google och bland annat självklart kollat på wannasurf?
varför över huvudtaget skriva något om du inte har något vettigt att komma med som hector?
jag tycker personligen inte att det som står på de sidor man kan hitta går att jämföra med det som personer som varit där kan berätta, speciellt eftersom det sällan kryllar av svennar som skriver på de sidor som finns...men i och med att du hittar så mkt bra saker inför en första resa till mexico så får du hemskt gärna dela med dig!

Va fan Frankie!!!? Vår Gudfader står upp för dig som den beskyddare han är och du säger "fuck off"? Du måste faktiskt komma med en förklaring...

Logga in för att svara
#62658 Svar: Resa till mexico 15 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

adamski skrev:
Frankie skrev:

Va fan Frankie!!!? Vår Gudfader står upp för dig som den beskyddare han är och du säger "fuck off"? Du måste faktiskt komma med en förklaring...

Aha, kollade på filmsnutten igen och antagligen räckte inte intelligensen till att förstå att det var Sverre som drev men Rackarn... Dessa missförstånd... Peace Frankie

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!