Facebook data

1
Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel
#62487 Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Här kommer det fjärde bildspelet från Central America resan. Denna gången behövde man inte båt för att fota så vi fick mycket bra bilder!

Komenter gärna på bloggen eller här

bazmei.bloggsida.se/

Logga in för att svara
#62488 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Logga in för att svara
#62489 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Shakadude
graphgraph

Snyggt !

Logga in för att svara
#62498 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

you are a STAR!

hehehehe....

Logga in för att svara
#62509 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Someone is livin the DREAM!

Logga in för att svara
#62551 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#62665 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Grymma bilder.

Coolt att se att du blev bättre och bättre hela tiden.
Man kanske borde ta sig ett halvår själv...

Logga in för att svara
#62666 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddyo skrev:

Coolt att se att du blev bättre och bättre hela tiden.
Man kanske borde ta sig ett halvår själv...

Ja VERKLIGEN!! så att han inte blev sämre o sämre menar du....?? hehehe

Logga in för att svara
#62675 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Härliga bilder!

Logga in för att svara
#62700 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Jaaa! "Livin the dream" är väll ganska så bra beskrivning av min tid i Central Amerika och jag tror nästan att det är såhär som Svensk man måste göra för att lära sig relativt mycket under en "kort" tid då svensk surfing inte är riktigt 100%.

Kommer lägga ut det bra surfbilderna med full upplösning på bloggen sedan när det sista bildspelet (nästa) från denna resan är ute.

Tack för kommentarer. Alltid bra att få respons oavsett positiv eller negativ. Iof roligare om den är positiv.

//bazmei

Logga in för att svara
#62703 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bazmei skrev:
Jaaa! "Livin the dream" är väll ganska så bra beskrivning av min tid i Central Amerika och jag tror nästan att det är såhär som Svensk man måste göra för att lära sig relativt mycket under en "kort" tid då svensk surfing inte är riktigt 100%.

Jaha... är det SÅ man ska göra!!

Tack för tips!!

Logga in för att svara
#62801 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

sverre skrev:
bazmei skrev:

Tack för tips!!

Ja precis! Kanske något du skulle funderar på så du med rätt kan skriva alla dina "smarta" kommentarer.

Eller??

//bazmei

Logga in för att svara
#62803 Svar: Surfing SantaTeresa 170 surfbilder 1 bildspel 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bazmei skrev:
sverre skrev:
bazmei skrev:

Tack för tips!!

Ja precis! Kanske något du skulle funderar på så du med rätt kan skriva alla dina "smarta" kommentarer.

Eller??

//bazmei

ja, det är sant. Jag ska fundera på det! Inte för surfingens skull utan mest för att kunna legitimera mitt skrivande här...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!