Facebook data

1
Varför???
#625 Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Varför i hela världen blåser det nordost 14 ms i morgon när jag börjar åtta och slutar åtta och inte på lördag när jag är ledig? varför?

Varför bor jag i en stad där havet och stranden blockeras av ett annat land och man kan nästan promenera till detta land genom havet..Varför?

Varför måste jag skeppa hit en vintervåtdräkt bara för att inga försäljare i Sverige har tjejstorlekar?

så mycket orättvisa...Varför......

G-zaa

Logga in för att svara
#626 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

Esta.

Var har du sett att det ska blåsa så pass???

Logga in för att svara
#627 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

GZaa

Ja kolla windguru. Mitt på dagen i morgon. Perfekt för Vik eller gislövshamnar. Om man bor i Skaune vill säj....

G

Logga in för att svara
#633 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

GZaa skrev:
Ja kolla windguru. Mitt på dagen i morgon. Perfekt för Vik eller gislövshamnar. Om man bor i Skaune vill säj....

G

hmmm....windguru kan nog vara den mest osäkra vindprognosen ever!! de har en tendensa att överdriva ordentligt! men det ser ut som om det kommer en del vågor å vind ändå....enligt dmi...å danskarna kan sitt väder

Logga in för att svara
#642 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

GZaa skrev:
Varför måste jag skeppa hit en vintervåtdräkt bara för att inga försäljare i Sverige har tjejstorlekar?
G-zaa[/quote]
Backdoor lagerförde strl 6-10 i dam förra året, vet inte hur det är i år. Ligger i Sverige.

Logga in för att svara
#644 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

Gzaa

ja.

Ska va nåt nära. Skåne helst o här finns inget, har kollat runt. Att köra runt Sverige för att hitta nåt som passar bra i pris o sitter ok kostar nog mer än att få d hitskickad. Tjejer har former och tyvärr är inte små killdräkter anpassade för detta faktum. gör inget dräkten kommer väl snart. sämre var det med vågor i helgen. Ja danskarna kan sitt väder o de säger 11 ms i morgon o 6 på lördag. windguru svek oss inte senast i Portugal, tyvärr vet jag inte hur bra de e på den svenska vinden. haregött!

EB)

Logga in för att svara
#645 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Backdoor ligger i Norra Halland, och hjälper dig säkert mer än gärna att hitta en dräkt som passar dig. Om du inte gör research, så hittar du inte smultron!

Antar att du bor på den andra sidan skåne, hoppas du får ngt imon!

Logga in för att svara
#656 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

GZaa skrev:

G-zaa

du får helt enkelt se till att fler tjejer börjar surfa här hemma så att det blir en marknad för damvåtdräkter!

vill nog påstå att det inte är helt enkelt att hitta en bra vinterdräkt för killar heller alla gånger här hemma. även om det blivit bättre!

Logga in för att svara
#794 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

GZaa

nja...

Svårt att få folk intresserade så där. Har försökt men många har respekt för vatten, e badkrukor eller vill egentligen bara ta det lugnt. Det är ju en del jobb med surf. I Sverige ska man jaga vind o vågor. Utomlands ska man paddla, bära en massa grejer. Och ibland vill ju vissa bara läsa en bok o tanna.

Jag bor andra hållet skaune men e ofta åt österhållet. men men dräkten kom igår o sitter fintfint så nu gör det inget att ingen säljer tjejdräkjter. men det hade klart underlättat. Ha r gett upp hoppet om vågor. Vi får se nästa helg. om två månader ere venezuela o 25 gradigt vatten så bikini kanske ratch (rätt stavat??) räcker..

Ha d gött gott folk!!

G

Logga in för att svara
#799 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

rashguard (rash = utslag)

Som sagt, det finns tjejdräkter, både hos Surfers Paradise i Varberg och Backdoor i Särö. Hoppas på mer surf snart!

Logga in för att svara
#802 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 0

Mdude
graphgraph

One off Stockholm säljer både dräkter, brädor och tillbehör.

Logga in för att svara
#811 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

GZaa

HO hooo!!

tack tack för all hjälp, men nu har min dräkt anlänt och den satt precis som den skulle på de rätta ställena!!
Den var dessutom billig. freakfish. Heter det ja där jag köpte det. Slängde in en huva så det blev en del för pengarna.

ja just det rash jag o min engelska..men faktum är att jag köpte min rash i Brasilien och de stavade det så på kvittot (ratch) så på nåt sätt fick jag för mig att det var så man stavade det. Sen lite slöhet från mig som inte lyssnade ordentligt på engelskan.

Men men. Vågor blir det inte har precis kollat på DMI och det ska blåsa en del i natt, men i morgon har det dött ut. Så jag struntar i det. Men vi hoppas på nästa vecka. Sådså...

Haregött!

G

Logga in för att svara
#813 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Köpte också en dräkt av Adam på Freakfish, han hade jävligt bra priser på O'Neill Heat 3/2, vilken dräkt köpte du?

Logga in för att svara
#816 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen  

GZaa

En Core Fireskin Steamer, Rip Curl. fanns inga 6/4. fick bli en 5/3. Ångrar att jag inte köpte skor också. Har bara sommarskor....Men det kan man iaf. hitta utan problem. finns ju på Red Snapper i Malmö. Hoppas det blir surf snart har varit sugen sen vi hade en hel dag med ok.vågor, sol och 17 gradigt vatten...

G

Logga in för att svara
#818 Svar: Varför??? 18 år, 8 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

red snapper hittar du på kallsupen.se

jo, det är sant!

Logga in för att svara
#12250 Svar: Varför??? 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Varför är en bra fråga. Jävligt bra. Jag tror det har med kastväsendet att göra. Du droppade antingen in för mycket i ditt förra liv eller nått. Väldigt bra fråga iallafall! Men svårt att hitta bra svar, nån annan kanske vet mer?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!