Facebook data

1
nån som ska till stavanger snart?
#62615 nån som ska till stavanger snart? 15 år, 11 månader sen  

burken

ska någon åka till stavanger från stockholm inom en snar framtid? isåfall vill jag gärna följa med, dela bensinkostnaden. har 2brädor varav den ena är en longboard. det ultimata vore att åka nästa vecka men en sån jävla tur har man väl inte! mvh,
burken

Logga in för att svara
#62645 Svar: nån som ska till stavanger snart? 15 år, 11 månader sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

Dessvärre inte.. Men ta er gärna upp hit, börjar bli tomt på svenskar.. ..
Näää tuller bara, här kryllar de av dem. haha

Logga in för att svara
#62748 Svar: nån som ska till stavanger snart? 15 år, 11 månader sen  

burken

då får ni plats med en till antar jag:!! otroligt vilket intresse för mitt inlägg 101besök men bara ett svar! verkar som folk har för lite att göra med tanke på att ämnesrubriken säger vad hela inlägget handlar om:blink:

Logga in för att svara
#62754 Svar: nån som ska till stavanger snart? 15 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

om det är svar du vill ha så är det svar du ska få!!!

hehehe.... jo...

Du kan ju alltid lifta upp med nån tjock chaffis med flottig ratt och lasse stefanz på högsta musik och en cowboyhatt!

När det ska fikas blir det pyttifuckingpanna i smält smör och tre stekta ägg, och sen en deciliter salt över hela skiten!!

Det du BURKEN!!! Kanske kan vara nått det va!!!!

Bor du i en burk???

Logga in för att svara
#62851 Svar: nån som ska till stavanger snart? 15 år, 11 månader sen  

burken

hej hej! hoppades ju få lite svar som var relaterade till min fråga men men. visst bor jag i en burk som kallas stockholm o den burken har 25 000 surfare o 10 surfbutiker som bara säljer kläder lyckligtvis är jag på väg att förverkliga min dröm och faktiskt surfa 12månader om året genom att flytta till norge istället för att catwalka på kungsgatan iklädd i den senaste quicksilver kollektionen o åka longboard skate nedför götgatsbacken endast för att slicka i sig en kaffe latte halvägs nedför denna enorma 100meters deathrace:silly: o duda:cheer: vad kan man säga! men tack för att du håller liv i konversationen sverre kanske nån ser min fråga o faktiskt can hjälpa till! no disrespect från mig jag är ju trots allt en wannabe som alla andra o jag uppskattar all uppmärksamhet efterssom jag årligen söker både till robinsson bonde söker fru och idol! vilken jävla harrang va??

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!