Facebook data

1
Surfing handlar inte om konkurrens och ilska
#63100 Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Surfing handlar om djupaste harmoni, glädje och känslan av att vara ett med naturen...

Logga in för att svara
#63101 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Liinus skrev:
Surfing handlar om djupaste harmoni, glädje och känslan av att vara ett med naturen...

detta gillar jag! tummen upp

Logga in för att svara
#63102 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

stoffe_OZ
graphgraph

Liinus skrev:

Think u might be on to something..... maybe...

Logga in för att svara
#63103 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

stoffe_OZ skrev:
Liinus skrev:

Think u might be on to something..... maybe...

du har inte surfat i Gävlebukten ännu hör jag ....

Logga in för att svara
#63113 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

mahalo
graphgraph

Liinus skrev:

Pa`a ka waha

E pili mau na pomaika`i ia `oe!

Logga in för att svara
#63114 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

mahalo skrev:
Liinus skrev:

Pa`a ka waha

Jätteduktig! är du girl! go on and ride hard,!!! you talking hawaii to ME!?? YEAHd

Logga in för att svara
#63132 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

mahalo
graphgraph

sverre skrev:
mahalo skrev:
Liinus skrev:

Pa`a ka waha

Jätteduktig! är du girl! go on and ride hard,!!! you talking hawaii to ME!?? YEAHd

Jag pratar med Liinus fast det är helt okej om du Sverre även tar åt dig av mina ord.

Logga in för att svara
#63136 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Apapapapp sakta i backarna Mahalo. Jag utgår från att du menar att du är TACKSAM för att Sverre tar åt sig av dina ord. Jag anar viss otacksamhet hos dig just nu, och det klär dig verkligen inte.

Logga in för att svara
#63155 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

mahalo
graphgraph

Castorn skrev:
Apapapapp sakta i backarna Mahalo. Jag utgår från att du menar att du är TACKSAM för att Sverre tar åt sig av dina ord. Jag anar viss otacksamhet hos dig just nu, och det klär dig verkligen inte.

Ho`oponopono Castorn.

Jag kommenterade Liinus ord.

Sverre kommenterade mina ord.

Och du verkar inte kommentera mina ord eftersom att du just kommenterar dem.

Logga in för att svara
#63175 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen  

burken

surfing e såklart olika för alla. en del surfar bättre med ett ilsket sinne för att de blir fokuserade på det sättet. andra surfar bättre när det är fler bra surfare i vattnet o de triggar varandra att prestera bättre. man måste väl pressa sig på det ena aller andra sättet men inte glömma respekten gentemot andra för det! för att få en sån stark upplevelse som möjligt vill man väl surfa större och snabbare vågor och då är det som de flesta sporter konkurrens som gör att man blir motiverad även om man inte tävlar. min ringa åsikt..

Logga in för att svara
#63179 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

burken skrev:
surfing e såklart olika för alla. en del surfar bättre med ett ilsket sinne för att de blir fokuserade på det sättet. andra surfar bättre när det är fler bra surfare i vattnet o de triggar varandra att prestera bättre. man måste väl pressa sig på det ena aller andra sättet men inte glömma respekten gentemot andra för det! för att få en sån stark upplevelse som möjligt vill man väl surfa större och snabbare vågor och då är det som de flesta sporter konkurrens som gör att man blir motiverad även om man inte tävlar. min ringa åsikt..

Jag tävlar bara med mitt ego. För det är bara av mina egna prestationer som jag kan jämföra om jag har blivit bättre sen tidigare, den bästa och mest långvariga effekten är när bekräftelse kommer från mig själv. Detta går ju bara om en reflektion är närvarande förstås.

Logga in för att svara
#63180 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen  

burken

självklart är det härligast att vara helt solo en tidi morgon hela sportkänslan byts ut mot nått religiöst

Logga in för att svara
#63186 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

burken skrev:
självklart är det härligast att vara helt solo en tidi morgon hela sportkänslan byts ut mot nått religiöst

Ja:) det är bara jag, vågorna samt Gud i vattnet och allt känns fridfullt utan en massa irriterande människor runt omkring som kan vilja sno min harmoniska våg.

www.peterkreeft.com/topics/surfing.htm

Logga in för att svara
#63187 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

Ja:) det är bara jag, vågorna samt Gud i vattnet och allt känns fridfullt utan en massa irriterande människor runt omkring som kan vilja sno min harmoniska våg.

Nja..... inte DU Elin... du surfar ju inte och verkar inte ha några planer på att börja göra det heller. Så du får nog hålla dig till gud..

Logga in för att svara
#63192 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

[quote][

Nja..... inte DU Elin... du surfar ju inte och verkar inte ha några planer på att börja göra det heller. Så du får nog hålla dig till gud..[/quote]

Lägg ner sverre din jävle pucko!!

Logga in för att svara
#63195 Svar: Surfing handlar inte om konkurrens och ilska 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

Nja..... inte DU Elin... du surfar ju inte och verkar inte ha några planer på att börja göra det heller. Så du får nog hålla dig till gud..

1 rätt av 2 möjliga . Jag har planer på att börja surfa Sverre jag ska bara fixa lite grejer först. Men tack för att du tänker på min situation.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!