Facebook data

1
Tack Mats med familj och Länge leve Mölle!
#6347 Tack Mats med familj och Länge leve Mölle! 18 år, 4 månader sen  

Yeah

Underbar dag med sol och värme. Bra jobbat Mats. Underbar atmosfär hemma hos dig.
Mölle kommer att räddas!

Logga in för att svara
#6349 Svar: Tack Mats med familj och Länge leve Möl 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Håller med! Respect, Mats!

Blev inte så mkt mer än ett handskak och ett par namnunderskrifter från oss denna gång då "andra sidan" bjöd på episka förhållanden....

Man f-n va´ surfare det dök upp i buskarna från Mölle upp till Varberg. KUL! Hoppas alla tog sig tid att åtminstone komma till hamnen och skriva under.

Logga in för att svara
#6351 Svar: Tack Mats med familj och Länge leve Mölle! 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Seth
graphgraph

Ja, tack för idag det var hur trevligt som helst.

Seth

Logga in för att svara
#6363 Svar: Tack Mats med familj och Länge leve Möl 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

"Å andra sidan..."

Mer i mitt galleri.

SURF * CULTURE * LIFE * STYLE

Logga in för att svara
#6388 Svar: Tack Mats med familj och Länge leve Mölle! 18 år, 4 månader sen  

ökljhköjhlkjh

Kan ni inte posta en namnlista. Jag visste inte att man kunde skriva på nånting, då jag surfade ett annat bättre ställe. Svängde förbi vid lunch men såg ingen namnlista, skriver gärna på i efterhand. Tack.

Logga in för att svara
#6413 Svar: Tack Mats med familj och Länge leve Mölle! 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Mia
graphgraph

Tack Mats med familj för en supertrevlig efter-surf-bjudning och bra timing med en av de bästa surfhelgerna på länge.
/Mia

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!