|
#63882 |
Vem bestämmer här? 15 år, 10 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Jag har en fråga till dig som bestämmer här ja till dig som ser till att den surfsida fungerar. Jag tror att du jobbar på redaktionen men vet inte riktigt för jag har inte tagit reda på det hur det fungerar just här.
Har du varit inne på sidan
www.onestopsurf.co.uk/
och där länkat Surfsverige som en del av det Sverige kan visa upp och vara tacksamma över?

|
|
|
|
|
#63886 |
Svar: Vem bestämmer här? 15 år, 10 månader sen |
Stoke: -234 |
|
DIN MAMMA!! bestämmer inte här!
HAHAHAHAAHA  Tacksamt skämt va?
Jag tror inte att du är från Hawaii bruden.. jag tror att du har gått en kurs i hawaiiansk kultur i ett par veckor på en folkhögskola...
sen har du nog gått en annan kurs på folkhögskola i "positivt tänkande"
Ride on babe!!
|
|
|
|
|
#63892 |
|
sverre skrev:
sen har du nog gått en annan kurs på folkhögskola i "positivt tänkande"
Ride on babe!!
Jag har gott en kurs i "positivt tänkande" förut när jag bodde i Hawaii. Mina första år i den Hawiianska skolan bestod av just sånt, sen på sporten i skolan ja då vi surfade praktiserade vi det positiva  . Så jag är fullärd sen barnsben.
Synd att du är otacksam Sverre.  Om du är en Gudfader så borde ju du vara den mest tacksamma personen här på Surfsverige.
Ku'u momi makamae.
Är det kanske surfbrudarna som bestämmer här på Surfsverige?
www.extremefunnyhumor.com/img/032.gif
|
|
|
|
|
#63925 |
|
Aloha oukou!
Finns det förresten några kvinnliga surfare här på surfsverige?
Jag har sett deras frånvaro alltför ofta tycker jag.
Bara en massa män  .
Komo mai!
Kom fram kvinnor o visa att ni finns o ert surfiga jag så att forumet inte bara fylls med manligt surfsnack.  Det blir så mycket tidsfördrivs tycker jag bara med män.
Vi kvinnliga surfare är det ju som bestämmer enligt den dära bildlänken  , vi måste känna mer tacksamhet över våra möjligheter här på forumet tycker jag.
Me ka aloha pumehana.

|
|
|
|
|
#63933 |
Stoke: -302 |
|
Alla har lika stor möjlighet att bestämma här på forumet när det gäller att skriva saker här. Bara man följer Redax otydliga regler så är det okej att skriva vad som helst både för kvinnor o män.
Det brukar jag göra jag skriver om scouternas inverkan på världen o ibland några frågor om surfing.

|
|
|
|
|
#63934 |
Stoke: 29 |
Esta
|
mahalo skrev:
Bara en massa män .
När kommer tjejforumet i gång så man slipper det eviga tjatet att männen härskar på SS. Inte bra att damerna blir sjuka så fort en man uttalar sig här eller?
En lineup består mestadels av män, så även här på forumet. Vad vill du ha - könskvotering? Vad lipar du för egentligen?
|
|
|
|
|
#63935 |
Stoke: -302 |
|
Esta skrev:
mahalo skrev:
Bara en massa män .
När kommer tjejforumet i gång så man slipper det eviga tjatet att männen härskar på SS. Inte bra att damerna blir sjuka så fort en man uttalar sig här eller?
En lineup består mestadels av män, så även här på forumet. Vad vill du ha - könskvotering? Vad lipar du för egentligen?
 hahahaha det undrar jag med över Esta. Det e jätte roligt med en massa män här för ni e så roliga o skriva till o ibland blir ni rädda o arga.  Då är det bara att bli förstående o allt blir bra igen.  Att använda sig av kvinnans list alltså  eller rättare sagt av Elins list. 
|
|
|
|
|
#63939 |
Stoke: 84 |
|
Det är JAG som bestämmer här inne

|
|
|
|
|
#63941 |
|
Liinus skrev:
Tack! och du verkar vara en kvinna vad fantastiskt. 
|
|
|
|
|
#63942 |
Stoke: 2 |
|
Liinus skrev:
I am the cock of the walk!

|
|
|
|
|
#63946 |
|
|
|
|
|
#63954 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#63964 |
Stoke: 12 |
Hea
|
Jag drar ut och surfar sa far ni bestamma bast ni vill har inne med eller utan littlewillyB)
|
|
|
|
|
#63967 |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#63968 |
|
|
|
|
|
#63969 |
|
Elin_nybörjaren skrev:
Alla har lika stor möjlighet att bestämma här på forumet när det gäller att skriva saker här. Bara man följer Redax otydliga regler så är det okej att skriva vad som helst både för kvinnor o män.
Det brukar jag göra jag skriver om scouternas inverkan på världen o ibland några frågor om surfing.
 Kära ALL EL IN,,,  Ditt inlägg är Koockobänga,,,  ( Citat Gudfadern)
|
|
|
|
|
#63970 |
|
Esta skrev:
mahalo skrev:
Bara en massa män .
En lineup består mestadels av män, så även här på forumet. Vad vill du ha - könskvotering? Vad lipar du för egentligen? JAAAAAAA, När kommer tjej forumet,,,  Där tjejjer kan snacka om vilket nagel lack, på tå naglarna som passar bäst till Tjej Bic 7´6" :an,  Eller vilket silikon inlägg i BH:ån
som funkar bäst att fylla ut. Quiksilvers våtdräkt,,,,  JAAAA,,, Detta hemliga Tjej forum. Är viktigt för Tjejernas självkänsla,,,,,  Det, är också viktigt för oss killar,,,,  JAAA, Va, fan, vi vill veta,,,,  Vad, brudarna tänker på,,,  Naturligtvis,,,  Så kommer vi hakker´s att ha tillträde,,,  Till alla hemliga/och för Män stängda sajter,,, 
|
|
|
|
|
#63971 |
|
jocke skrev:
Esta skrev:
mahalo skrev:
Bara en massa män .
En lineup består mestadels av män, så även här på forumet. Vad vill du ha - könskvotering? Vad lipar du för egentligen? JAAAAAAA, När kommer tjej forumet,,, Där tjejjer kan snacka om vilket nagel lack, på tå naglarna som passar bäst till Tjej Bic 7´6" :an, Eller vilket silikon inlägg i BH:ån
som funkar bäst att fylla ut. Quiksilvers våtdräkt,,,, JAAAA,,, Detta hemliga Tjej forum. Är viktigt för Tjejernas självkänsla,,,,, Det, är också viktigt för oss killar,,,, JAAA, Va, fan, vi vill veta,,,, Vad, brudarna tänker på,,, Naturligtvis,,, Så kommer vi hakker´s att ha tillträde,,, Till alla hemliga/och för Män stängda sajter,,,  Heheheheheheheh:)
|
|
|
|
|
#63975 |
Stoke: 28 |
|
jocke skrev:
jocke skrev:
Esta skrev:
mahalo skrev:
Bara en massa män .
En lineup består mestadels av män, så även här på forumet. Vad vill du ha - könskvotering? Vad lipar du för egentligen? JAAAAAAA, När kommer tjej forumet,,, Där tjejjer kan snacka om vilket nagel lack, på tå naglarna som passar bäst till Tjej Bic 7´6" :an, Eller vilket silikon inlägg i BH:ån
som funkar bäst att fylla ut. Quiksilvers våtdräkt,,,, JAAAA,,, Detta hemliga Tjej forum. Är viktigt för Tjejernas självkänsla,,,,, Det, är också viktigt för oss killar,,,, JAAA, Va, fan, vi vill veta,,,, Vad, brudarna tänker på,,, Naturligtvis,,, Så kommer vi hakker´s att ha tillträde,,, Till alla hemliga/och för Män stängda sajter,,, Heheheheheheheh:) ha ha ha!! kör hårt Jocke!! - 03:24 på morgonen??
|
|
|
|
|
#63988 |
|
jocke skrev:
Esta skrev:
mahalo skrev:
Bara en massa män .
som funkar bäst att fylla ut. Quiksilvers våtdräkt,,,, JAAAA,,, Detta hemliga Tjej forum. Är viktigt för Tjejernas självkänsla,,,,, Det, är också viktigt för oss killar,,,, JAAA, Va, fan, vi vill veta,,,, Vad, brudarna tänker på,,, Naturligtvis,,, Så kommer vi hakker´s att ha tillträde,,, Till alla hemliga/och för Män stängda sajter,,,
Är du nyfiken Jocke på kvinnornas specialintresse?
Vill du också uppleva det vi kvinnor är så tacksamma över genom att vi ska dela med oss av vår kroppsfixering och hur vi smyckar den så att den matchar med surfbrädan? 
|
|
|
|
|