Facebook data

1
FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!!
#64023 FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Före detta Dylanfestivalen är med årets upplägg öppet för alla sorters musik föruton Death Metal

Kolla www.lupusmedia.se

för mer info ..... 8 band - startar med Blue Grass och slutar med ung, fräckt rock ´n roll!!

Alla surfsverige medlemar (jo, även bosdioterna) som går upp på scene och säger "Gaz is Superman" får en Mat Kupong.

//Gaz

Logga in för att svara
#64027 Svar: FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jaha:) mat e ju bra att få. Vad exakt bjuder herrn på? Vill ju veta det innan jag hoppar upp på scen.
Menyn är viktig att veta innan.

Hur länge varar festivalen Gazzer?

Är den även på söndan då jag är i trakterna?

Logga in för att svara
#64030 Svar: FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

ge mig faaan på att Elin och sverre är samma person ..... Kolla websidan "Elin" så får du mer information där ..

Logga in för att svara
#64031 Svar: FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Gazzer skrev:
ge mig faaan på att Elin och sverre är samma person ..... Kolla websidan "Elin" så får du mer information där ..

Ja det har jag nu gjort och festivalen var bara idag. Fast där informerades inget om någon matmeny heller!!

Jag är ju förresten alltid i trakterna av Östhammar eftersom att jag bor i Uppland det gör ju inte Sverre heller.

Logga in för att svara
#64032 Svar: FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

till vänster står det "Café och Hamburgare Buffé ju!!!

tveklöst att du och sverre är samma person - känner till de underliggande orsaker dessutom. If I'm wrong I'll eat my wetsuit.

Logga in för att svara
#64034 Svar: FESTIVAL IKVÄLL I ÖSTHAMMAR!! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Gazzer skrev:
till vänster står det "Café och Hamburgare Buffé ju!!!

tveklöst att du och sverre är samma person - känner till de underliggande orsaker dessutom. If I'm wrong I'll eat my wetsuit.

Tack! Det var väl inte så svårt att skriva ut matmenyn heller.

De underliggande orsakerna till vadå? Till min profil här eller till Sverres profil? Ja just det du kände ju Sverre:) du menar nog honom. Du känner ju inte mig så du kan ju inte veta mina avsikter.

Ät hellre hamburgare än våtdräkten skulle jag rekommendera om du skulle ha fel. Det lärde jag mig på näringsläran på gymnasiet förut att det är bättre att äta material som lättsmälta.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!