Facebook data

1
Någon som tänker surfa lite söndag morgon?
#64025 Någon som tänker surfa lite söndag morgon? 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Hmm jag drar ut till båten nu men jag tänkte nog åka och leta efter lite spots på söndag förmiddag...

Någon som vill hänga på? Starten går från Herräng sen får vi se var det slutar.

Logga in för att svara
#64026 Svar: Någon som tänker surfa lite söndag morgon? 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

jo

Logga in för att svara
#64033 Svar: Någon som tänker surfa lite söndag morg 15 år, 10 månader sen Stoke: 2

joaocaldas
graphgraph

Jag med! Is there anyone who has a spot in the car for me?

Logga in för att svara
#64044 Svar: Någon som tänker surfa lite söndag morgon? 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Låter bra jag skall äta lite middag nu sen åker jag ut till kusten och tittar lite. Har ganska ont om batteri i datorn så jag kan inte kolla här hela tiden men jag kikar igen så fort jag är tillbaks på båten.

Logga in för att svara
#64080 Svar: Någon som tänker surfa lite söndag morgon? 15 år, 10 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Hur gick letandet?

Logga in för att svara
#64081 Svar: Någon som tänker surfa lite söndag morgon? 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

jag skulle ha gått och lagt mig istället för att jaga middag och spots....

När jag vaknade och kom ut var det platt... men jag hittar lite bättre på väddö nu. Inte för att jag sett något av spoten funka men jag har i alla fall spenderat förmiddagen i bilen kring kusten.

Nästa gång det blir väder kanske det blir surf istället då.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!